2016年2月15日星期一

2016 西遊紀行鐵路遊 - Day 4.5 夜の廣島


天色已漸沉,落日如霧燈,深深深...
由神社折返已見到亮了燈的大鳥居,天黑得好快,我們亦要撤退了。






回到表參道已經水靜鵝飛,所有食店都已關門,只餘幾間売店。行行下見到宮島名物大杓子,宮島大杓子係世界一大杓子。長7.7m、最大幅2.7m、重2.5噸。

買了些少手信,便乘船及JR返廣島駅。
到了廣島駅再轉乘廣電去本通。本通係廣島市內最熱鬧的商店街。我們在「八丁堀」站下車,沿著商店街一直行到尾就係廣電「本通」站。再向前行就係和平公園同原爆圓頂屋。




原子彈爆炸圓頂屋於1996年被列為世界遺產。這座建築物原本係廣島縣產業獎勵館。原子彈轟炸廣島,爆炸中心附近的建築物幾乎全部被夷為平地,僅剩圓頂屋沒有倒塌。後來原爆圓頂屋被視作為該事件的紀念物而獲得保存,屬於廣島和平紀念公園的一部份。
晚上的圓頂屋看來頗陰森,感覺像是一間鬼屋,加上裡面的燈光,更覺鬼影重重。


返轉頭去本通食晚餐,本通雖然是旺區,食店卻不多。最後又是去了一蘭屋台。


食飽再逛一會就乘廣電回廣島駅

廣電市內均一價160yen,Suica咭不能用

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地喺吳市食咗廣島燒,同埋喺商店街真係唔多食店,又可能我地留意唔到-_-#

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。