2016年5月3日星期二

2016 道南8天自駕遊 Day 4.2 福島町青函トンネル記念館


今天繼續南下,目的地是北海道最南端。沿海岸行駛時忽然見到摩周丸,兩次來函館都沒有上摩周丸。

行駛了1個半小時,來到第一個參觀地方
(0139-47-3020; MC 676 525 839)
今早太陽休日,藍天白雲都躲起來,換成了雨天

這裡就是入口

北海道新幹線3月26日開業,我地就3月26日離開北海道,不過唔係搭新幹線。

入場料400yen (横綱記念館との共通券750yen)

挖隧道的鑽頭



有份舊報紙号外,提到津輕海峽曾發生大慘事。上維基睇睇,事件發生在1954年9月27日,有五艘青函連絡船因受颱風15號吹翻沉沒,死了千多人。五艘連絡船為「洞爺丸」、「日高丸」、「第11青函丸」、「北見丸」及「十勝丸」,其中以洞爺丸死了1155人佔大多數,因此被稱為洞爺丸事故。亦因此惨事促成興建青函隧道的關鍵原因。


連箱館戰爭都有提及



車運丸,最前面是羊蹄丸,而最入面是十和田丸


青函隧道平面圖,隧道全長53.85km,海底部份是23.3km,右邊北海道陸上部17.0km,左邊本州陸上部13.55km

青函隧道之測量


1:40的青函隧道三線式軌道模型



參觀完畢離開時仍下著雨


還有4日開業,我們也還有4日就要離開北海道





6 則留言:

  1. Wow ~ 呢度掂呀 , 我最鍾意睇呢D野 , 正 !!
    不過寫住福島町 , 仲以為你一轉場就去左福島添 . XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 福島未有機會去,去住福島町先, haha

      刪除
    2. 而家都唔應去福島玩住嘅

      刪除
    3. 但我想去大內宿同五色沼

      刪除
    4. 遲啲先去,會安全啲。抱住長玩長有既心態,會開心啲,健康啲架。

      刪除
    5. 我仲有好多地方未去,真係有排都未輪到XD

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。