2016年5月31日星期二

2016 淺遊瀨戶內海 - ホテルサンルート瀬戸大橋朝食篇


酒店餐廳在頂樓,可以一邊欣賞風景一邊食早餐

天氣好還可以遠眺瀨戶大橋,可惜今早天色比較灰

地方細細但五臟俱全,食物比想像中多



除了野菜沙律外,大部份食物都有把大扇介紹,所以唔再寫了







西式早餐



名物讚岐烏冬又點會少得







不好意思打開布拍照,剛好有客人取包,可以拍下相片







又一頓豐富早餐,食飽了開始新一天旅程。

8 則留言:

  1. 6000yen包早餐好抵

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗溫泉酒店, 呢間我都好滿意, 又平又正^^

      刪除
  2. 呢度既早餐 , 可以話係在合格之上 , 掂呀 . ^^

    回覆刪除
  3. 早餐正成咁!抵哂。個隻錫紙蛋未見過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間酒店越諗越抵XD,隻錫紙蛋好實下,嘛嘛地好食

      刪除
  4. KK 姐, 我是Me 總 我剛幫朋友BOOK了這酒店, 相信朋友一定會滿意^^(早餐真是好強)
    之前查了高松的酒店一係好貴, 一係好恐怖搞到我頭都大, 真係唔敢幫他拿主意呢- -

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!Me總竟然會嚟呢度搵我😀
      呢間酒店性價比高,值得推薦👍

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。