2016年6月9日星期四

2016 淺遊瀨戶內海 - 週年紀念@道後温泉ホテル椿舘


道後温泉ホテル椿舘
(089-945-1000; MC 53 379 051)
おまかせ和室 23760yen; 駐車料金300yen; 入湯税2人300yen
駛去椿舘時又有蝦碌,話說我們離遠見到椿舘別館,以為本館應該就在旁邊,於是就直駛上去。去到門口有兩位女將出迎,我便遞上訂房電郵。她們看了後就對我說我們訂的是本館,她指了指下面的方向跟著說了一堆說話,我當然聽不懂,不過都跟著掉頭。但當車掉頭後,我竟然見到其中一位女將就站在前面馬路向我們揮手,原來她走過來替我們帶路,真的是貼心服務。

車駛到門口就有幾位職員出迎及幫忙搬行李,服務週到不枉我們在結婚紀念日選擇這旅館


門口擺放了很多小籃子,裡面有毛巾及肥皂,原來是給去道後溫泉本館泡湯的客人用的。


大堂放了兩個鼓,今晚有太鼓表演


好大間売店

大堂放了很多椅子,晚上會變陣,全部椅會轉向同一方向,方便客人欣賞太鼓表演


夕食及朝食會場


懷舊電梯


酒店外升起了兩支旗,為何會有中國國旗?



駐車場外種了很美的茶花



和室房跟其他溫泉旅館差不多






窗外沒有風景


玄關





又是浴廁分開,不過這個廁所有水洗手



照例夕食時房間就會變身

8 則留言:

  1. 蝦碌事件 ~ 你果D濕濕碎啦 , 我都經常發生 . haha ...
    升起中國國旗 , 唔通呢間酒店好多強國人入住 ? 還是係中國資金興建 ?
    間房都唔錯丫 , 空間感十足 . ^_^ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去果日又唔見有中國人喎!呢間旅館都有D歷史,有冇加入中國資金就唔清楚。
      一般溫泉旅館格局,唔知係唔係十疊,兩個人住夠晒喇XD

      刪除
  2. 我既結婚週年記念都係喺松山過,不過冇住道後 ^^

    回覆刪除
  3. 泊車係咪有人會幫你泊?

    回覆刪除
  4. 房價23760yen 包朝及夕食,好抵呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 道後溫泉酒店房價唔算貴,如果揀會席食就會貴D

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。