2017年2月11日星期六

2017曼谷狂食之旅 - Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside


今次旅程只遊曼谷,所以不會住太多間酒店。只揀了兩間,一間在湄南河,另一間在T21。
先住河畔後住購物區,方便購物嘛!今次是不帶腦遊,同學借給我的旅遊書都是隨意揭揭,冇認真研究過。所以住宿方面由老同學一手包辦。同學喜歡住舒適寬敞的酒店,所以兩間酒店的房間都是超大。
頭三晚住Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside(曼谷湄南河畔華美達廣場酒店) 。初時以為訂了河景房,卻不知何故訂錯市景房。
市景雙人廣場套房連早餐3晚HK$2747 (THB12358.50) (包括7%增值稅; 10%服務費)

酒店旁邊有間阿一鮑魚

叫得做廣場套房,房間當然是大。整個套房面積有52平方米,房間裡設有行李房。

寬敞的大廳,舒適的梳化

旁邊是工作枱及minibar,電視機下面是雪櫃。後面的房間正是行李房。

King size bed不及T21的酒店床大

右邊是浴室,有花灑企缸及浴缸。左邊大鏡是衣櫃,可穿過衣櫃到房玄關。

市景房景觀一般

酒店大堂,跟日本的溫泉酒店差不多



晚上有靚女彈琴

Lobby的另一邊是Cafe及Cake Shop,走廊右手邊是上客房的電梯。





穿過龍門是泳池及河畔餐廳


很藍的泳池,其實是舖了藍色磚。雖然這幾天的天氣都熱,但池水比較凍,我倆只享用過這泳池半小時。


超大的餐廳分室內及室外,這裡只是室內部份的一半。

酒店早餐有泰中日西式,但款式每天都是一樣,連食三日有點悶。

室外還分全露天及半露天

早上不曬,我們當然選擇全露天近河邊的枱。一邊食一邊欣賞湄南河的風景。


酒店的背面,後面高高的大廈是高尚住宅。

旨在relax,我們不設morning call,瞓到自然醒就各自下來食早餐。但我倆去旅行的自然醒時間通常都是當地時間6-7點。醒了再賴床一會,8點左右才梳洗去食早餐。早餐食到10點半,足夠時間讓我們慢慢嘆。



河畔酒店都各自有碼頭,提供免費接駁船到Central Pier。這艘就是Ramada的Shuttle boat,每半小時一班,船程只是5分左右。


每天的狂食從早餐開始



到曼谷7天,幾乎每天都有食魚蛋粉



來到泰國,除了食當然還有按摩或Spa。今天就先試試酒店的Spa,因為剛好做特價,部份treatment有50%折扣。兩人埋單合共6034.80baht。



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀!我諗同我屋企差唔多大XD

      刪除
  2. 去泰國唔食早餐好似好嘥,但食足幾日又真係幾悶棍。所以可以嘅,我都鍾意換下酒店。

    Spa 實好舒服嘞。最正唔駛特登出去做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔使周圍走,我都唔會日日換酒店,不過估唔到曼谷酒店早餐每日款式都不變-_-#

      刪除
  3. 早餐食到咁多野...我吾慣食早餐,食少少已經好飽

    回覆刪除
    回覆
    1. buffet早餐我地通常都食得多D, 食到唔使食午餐XD

      刪除
    2. 我都會,下晝食少餐,夜晚早啲食。

      刪除
    3. 不過今次係完早午晚餐都食齊XD

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。