2017年11月21日星期二

2017 風雨同路信越行 - Day 2.4 ホテルトレンド松本


今個行程重點是長野松本,會住上4晚,其中3晚是連泊。東橫、多米都曾考慮。多米松本價錢貴,如果住1晚還可以,但3連泊太重皮了,所以一開始已被叮走。照例先訂東橫再慢慢揀,在Jalan找到ホテルトレンド松本
(Trend Matsumoto Hotel ),3連泊價比東橫平宜些少,但房間又比東橫大。 住得東橫多又想試試其他酒店,所以就選擇了這間。
今次訂的Plan是【じゃらん限定】早割21禁煙ダブルルーム【140cmベッド】。頭兩天預計要一早出發,所以只訂素泊,房價分別是5900及6400yen。第三天訂了朝食付,房價7400yen,都是比東橫平宜。

酒店距離松本駅約7分鐘步程。離開松本駅沿左手邊大馬路一直行便到酒店。


有兩部單車無料租借。原本想借單車踩去松本城,但見附近都是大馬路,為安全起見都是步行過去。

大堂有松本市內及附近觀光資訊

浴室用品及飲料自由取



餐廳除了有早餐外,午後還供應輕食

雙人房活動空間足夠,工作枱旁邊及床尾都有位放行李



最後一天才訂早餐,每位500yen



早餐款式不多,有和式及西式

漢堡扒、燒賣及玉子燒

乳酪及納豆


冷熱飲料及咖啡

多款麵包


尚算不錯的早餐


2 則留言:

  1. 唔係大城市啲酒店真係抵好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間距離松本駅遠少少,所以平D。近駅既松本多米比較長野同新潟多米貴,另外松本東野都只係比大城市平1千yen左右。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。