2013年12月29日星期日

2013-2014 日本跨年之旅 Day 1 - Day 3 北陸飛驒

籌備了半年的日本跨年之旅終於出發了。第一天到金沢有雨雪,有些失望是看不到兼六園的雪景。第二天到白川鄉就非常大雪,傍晚上展望台亦因大雪而空手而回……失望,幸好今早天氣好轉。現在正身處高山,明天先到下呂再落名古屋,晚上乘夜車去東京。今晚有少少時間,先放一些手機影的相。









6 則留言:

  1. 唔好理個天氣好唔好嚕,最緊要係帶著勁好的心情去玩喇。

    回覆刪除
  2. 雪景的白川鄉真係好靚~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪景真係好靚,不過就好凍,啲風雪打到塊面又凍又痛

      刪除
  3. 我會去白川鄉睇點燈~我都驚會有大雪問題...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就唔到時間睇點燈,希望你地去既時候冇咁大雪,睇到點燈,影多d靚相(^_-)

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。