2015年4月26日星期日

2015 東北關東之旅出發

天氣恰似如期 (笑)
但櫻花,早滿開 (哭)




食完晚飯起程去機場


先磅下兩件寄倉行李同埋件手提,
加埋都唔夠40kg,
唔知回程又係幾多呢?


去櫃台check in唔使排隊,
個地勤哥哥好好傾,
幫我地劃咗兩對連位。
過完海關,跟著又要搭接駁巴士。


等上機時幫各電器充下電先
23:50才起飛,仲要等等等。


23 則留言:

  1. 出發喇, 玩得開心D ^^
    等參考你D東北行程, 呵呵~~
    充電場面好壯觀喎~ @_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 係飛機上坐咗成個鐘都未起飛,好似係有人冇上到機,要逐個人點數-_-#

      刪除
    2. 呢個場面似曾相識, 我既經歷就係因為前面架機有人未上機, 搞到我地無得上機, 足足係機場呆等成粒幾鐘 >_<

      刪除
    3. 好似話地勤出錯登記証,可能果個人上咗第二架機。

      刪除
    4. 我個CASE係個成客好似去咗廁所, 哈哈哈

      刪除
  2. 去幾多日呀...玩得開心D!

    回覆刪除
  3. 我都有個friend喺東北玩緊!! 無櫻花咪早啲落東京睇芝櫻同紫藤花囉!! >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要坐五能線同行十二湖,下星期才去足利^^

      刪除
    2. 下星期去足利咪撞正GW,超多人呀...

      刪除
    3. 係呀,買咗機票先知,冇計。而家訂咗住足利駅,希望早去早走。

      刪除
    4. 我去時連殘花敗柳都冇 :))

      刪除
    5. Nerissa, 你都唔意在櫻花啦XD

      刪除
  4. 祝你旅途愉快呀!

    回覆刪除
  5. 已家去睇櫻花﹐唔使驚同人逼^^

    回覆刪除
  6. 咦 ~ 出左發喎 , 祝一路順風 , 玩得開心D . ^_^ !!

    回覆刪除
  7. 玩得開心啲, 影多啲靚相。

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。