2017年2月25日星期六

2017曼谷狂食之旅 - Mix Restaurant & Bar@Terminal 21


到達曼谷酒店,安頓後都已經9時多了,又到晚餐時間。近近地過去隔離Terminal 21搵食。4-5樓是餐廳及food court。今晚試了Mix Restaurant & Bar,Mix顧名思義是乜式都有,Bar當然是有酒精飲品。這餐吃得最貴共吃了5600baht。

團友仔的cocktail Cosmopolitan及不知名cocktail


我倆揀了沒酒精的Smoothie

之前幾餐點菜都盡量不吃辣,但今餐以泰菜為主就無可避免了。

紅咖哩蟹

非常辣的刺身蝦沙律

炸蠔配Tatar醬

炸魚球

港式炸蝦沙律

泰式串燒咖哩雞肉及豬肉


濃郁的煙肉南瓜湯

綠咖哩薄餅

港式油菜

炸德國豬手,炸過了火,皮又乾又硬,肉亦有點實。

多款醬料是配炸德國豬手的

還有其他已忘記是甚麼的食物



食飽已接近10點,商場差不多關門了。於是過隔離24小時的Robinson入貨。

Teminal 21商場有6層,每層都有不同主題。6F是Los Angeles,有戲院及影音店等。4F及5F是San Francisco,都是以食為主。





3F是Istanbul,2F是London,到了1F,見到相樸手都估到是東京。

繼續落MF是Paris,GF是Rome,而最底層LG是Caribbean


4 則留言:

  1. 炸炸炸辣辣辣,挑戰肚仔喎。

    生蝦一杯一隻賣相好得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐我係食住敏感藥食架><
      生蝦一杯一隻賣相好得-->但係就勁辣

      刪除
  2. 價錢很貴但味道如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗隻德國豬手同碟油菜,印象中其他都ok既

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。