2019年2月8日星期五

2019 越南峴港逍遙自在遊



越南峴港7天逍遙自在遊已接近尾聲,現在正準備回歸。

7天旅程都是輕輕鬆鬆,首三天包車遊會安、美山聖地、五行山及山茶半島。每天只安排兩個景點,晚上悠閒逛街。

第3天從會安回到峴港,展開4天豬一般的生活。4天裡除了參加一個巴拿山一天遊之外,其餘時間都是hea。海邊撲浪、逛逛街、酒店high tea...

明天將會展開另一個三日兩夜遊,下星期又再踏上旅途,要月尾才回來,所以遊記將會有拖冇欠......

8 則留言:

  1. 一個月出遊3次當然是沒有時間寫遊記吧!寫遊記也是一種樂趣,現在只管玩、玩、玩就OK喇。祝旅途愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 短時間內去幾次旅行真係好考體力,尤其是今次玩北海道玩得好盡,攰到不得了。

      刪除
    2. 咁算係興盡噃

      刪除
    3. 雖然攰,但開心,還完了多年的心願呢!

      刪除
  2. 條橋好似淪陷咁樣喎!錯過咗新開嗰幾個月,睇嚟要過幾年先好去嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係過年先咁多人。巴拿山確係不錯景點。

      刪除
  3. 可以成日去旅行, 好羡慕~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇喇,要年尾先可以去長旅行。其餘都只係三兩日短線遊。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。