2016年4月28日星期四

2016 道南8天自駕遊 Day 3.3 地球岬


離開登別,向下一目的地函館進發。登別去函館車程超過3小時,而我們會先去室蘭。由酒店出發需時大約40分鐘就到室蘭市。
又見藍天白雲,開心指數標升

由於計劃行程時,只預算遊覽地球岬及白鳥大橋附近景點,所以沒有花時間研究室蘭。當駛上山路去地球岬途中,忽然見到“室蘭八景金屏風”的木牌,便馬上停車看看。

金屏風的由來介紹,日文唔識睇,搵google幫幫忙。金屏風是一個100米左右的断崖絶壁,大約是10萬年前的火山活動沉積成的。當清晨陽光打在滲透熔岩崖面上,断崖就會像一面金黃色的屏風。金屏風被選為室蘭八景,另外還有一個銀屏風,不過位置在另一邊,我們沒時間去看了。

起初以為是那塊像豬頭的石頭就是金屏風,後來換個角度,才發現原來金屏風是豬頭石前面黃色的断崖

被陽光照射下真的有點金光閃閃



浩瀚大海正是太平洋

欣賞完金屏風馬上開車去地球岬,距離0.8公里,3分鐘車程便到達。
地球岬亦是室蘭八景之一
(0143-22-1111; MC 159 165 829)

地球儀型電話亭


遠眺室蘭海灣

這座是否鷲別岳?


終於上到展望台,有座燈塔矗立在地球岬上。有條樓梯,但下面有塊立入禁止告示牌

有人在燈台上,可能有工事進行


地球岬,久仰大名

例牌有個幸福の鐘


地上有個世界地圖


循例上去敲下幸福鐘



居高臨下看到海洋中有一小島,正是另一個室蘭八景大黑島。

另一邊看到停車場


再來一幅地球岬與燈塔

9 則留言:

  1. 地球岬我都有去過 , 點解你D相靚咁多 ? haha ...
    另外豬頭石果然名不虛傳 , 成個豬頭咁 , 有趣 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個藍天襯托嘛:))
      越睇越似豬頭, 哈哈!!

      刪除
    2. 小姐想影靚相就快D換過部相機先啦 :D

      刪除
    3. 難都要買 Canon EOS 6D ? ^^

      刪除
    4. man wai, 跟住就會有人講,買靚相機都唔會送技術架:))

      刪除
    5. 我諗住靚機即使用晒Auto , 都會好過渣機既好技術咋 . XD

      刪除
    6. man wai, 我部機其實好屎咋,邊有t先生個D咁勁。我D相有部分要後制架。我好少用auto,唔想慢慢set就會用P-mode,不過今次中後期因為天氣差,D相唔夠光,我就用番manual影。

      刪除
    7. 我通常都係用 AV-mode , 如果近距離就按花果粒掣 ,
      再較F2.8 模式 , 咁前面就會好清楚 , 遠既就會好矇 , 幾好玩架 .

      刪除
    8. 淺景深影花同食物最正

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。