2018年11月13日星期二

2018 鹿兒島宮崎自駕遊 - Day 3.5 青島サンクマール


今晚住宿選擇了在宮崎海岸,與青島神社遙遙相對的青島サンクマール (青島Cinq Male 飯店)。從青島神社駛過來只是十數分鐘。


晚飯後才補拍的相片,大堂靜悄悄

入口處放著日本一宮崎牛,果然大有來頭

原來我們的海老宮崎牛晚餐要8000yen一位

職員都收工了。有事可打內線電話找人幫忙的。

今晚有床瞓,不用睡榻榻米

接近30平方米的房間已很舒適



價錢先決,今晚沒有選擇海景房

這酒店的缺點是沒有露天溫泉,幸好還有貸切露天風呂,住客可無料享用45分鐘,我們預約了明早7點浸溫泉。

夕食及朝食的食事處

裡面是獨立個室


前菜已經準備好

是晚餐單

海老及刺身率先出場

今晚是海老宮崎牛餐,一於啤一啤

當梅酒遇上啤酒

前菜

舟盛海老刺身


刺身盆盛妻一式

日南魚烏冬

宮崎牛隆重登場




yummy

茶碗蒸

酢物魚子醬白身魚

伊勢海老味噌湯、魚生丼、季節水果。
很滿意的一餐

太飽了,到大堂売店逛逛


洗濯板的形成介紹

揸了一天車,大老爺太疲累了,回房倒在床上便立即呼呼大睡,連溫泉也沒再浸呢!

22 則留言:

  1. 睇完你D相就想起呢間酒店回憶 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來t先生喺呢間酒店都留低咗腳毛🤣

      刪除
    2. 請問您在哪裏訂呢間及指宿嗰間温泉酒店,打算12月中去鹿兒島睇紅葉,又要入來抄功課了😁😁!

      刪除
    3. 你剛剛玩完九州,又再去九州😀 去睇紅葉,正呀!
      兩間溫泉酒店都喺Jalan book㗎。
      我d行程好大路,冇乜功課抄㗎。

      刪除
  2. 我就係見您地去鹿兒島,比較簡單(又有功課抄,不用周圍揾料😁😁),我地又未看過紅葉,見香港XX有平機票,心思思!不過還未買機票,想緊去7日或8日好!又唔知12月幾號去才會有機會睇到紅葉(沒睇紅葉經驗),正在爬文中!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鹿兒島睇紅葉好似11月中下去好d喎
      https://koyo.walkerplus.com/list/ar1046/
      我上年去鹿兒島原本想去埋佐多岬,可惜我去得6日唔夠時間。如果有假期就去8日啦,唔使咁趕嘛。

      刪除
  3. 謝謝您分享條link, 解除我心中的疑惑!
    我剛睇過下佐多岬,由指宿坐汽車渡輪去要兩個鐘,來回都幾遠下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未買機票可以再度下先。
      我原本想喺指宿坐船去根占港,然後駛落佐多岬,之後直上宮崎。但真係唔夠時間,所以要放棄。

      刪除
  4. 今日終於買咗10月尾機票去名古屋,打算去立山黑部(見網上講都幾複雜),白川鄉金澤等,但睇您寫的遊記,好像冇寫過(冇功課抄,苦惱中),請問知否有那些前輩去過(自駕遊),邊度有功課抄,唔該謝謝!

    回覆刪除
  5. 哈哈!我都買咗名古屋機票,不過係十月頭出發,我都係去立山黑部,而家仲度緊行程。我去得7日,去唔到好多地方。今次真係幫你唔到,不過你可以參考下Mandy個行程。
    http://smallovegrass.blogspot.com/search/label/2016日本中部北陸15天自駕精華遊?m=0

    回覆刪除
  6. 哈哈真巧合!我就去9日,但睇完資料都覺得好趕下,爬左幾日Mandy師姐嘅blog, 初步有少少idea, 稍後會向Mandy師姐賜教謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去得7日,連能登半島都唔夠時間去。我去完立山已經要回頭了。

      刪除
  7. 我地28/10(14:30到)-5/11(17:走)去名古屋9日,在Mandy師姐個blogx爬咗幾日文,初步有少少idea, 望師姐賜教🙏🙏
    第一日
    名古屋機場~金澤
    第二日
    金澤兼六園~千里浜~能登生鮮市場~住和倉温泉
    第三日
    和倉温泉~光禪寺~ひみ番屋街~雨晴海岸~黑部峽谷(打算坐一段火車,怕唔夠時間,要否在網上預約訂票?網址是?)~立山駅(山下)住兩晚, 打算住立山館/森之風立山
    第四日
    8点上立山
    第五日
    立山駅(山下)~相倉集落~菅沼集落~住白川鄉
    第六日
    白川鄉~城山天守閣展望台~新穗高纜車~平湯大滝公園~住平湯溫泉
    第七日
    平湯溫泉~高上城下町~住高山
    第八日
    高山~outlet~名古屋市(或住機場不入入名古屋市)
    第九日
    名古屋市內shopping ~機埸還車

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一日就揸上金沢,要成3-4個鐘,都幾金。
      我原本都想住七尾或冰見,然後經金沢落福井。而家抽走能登半島,而金沢我幾年前去過。所以而家會改成離開立山即去福井,然後返名古屋走。
      黑部未有計劃去,冇搵過料,你都係問下Mandy啦。
      立山我會住兩日,一日山上一日山下。我諗住會喺山上散策,所以住一晚,但山上旅館真係好貴,所以山下就揀咗平既千壽莊平衡下。
      今次會再去上高地復仇,但都要睇天氣,好天會去埋新穗高。要諗定plan B,唔好天就轉軚。
      我都諗緊最尾嗰晚唔入名古屋,或者住常滑。

      刪除
  8. 今次有團友,會有兩個司機,長途車可交替😏
    我原本都想在山上住一晚,不過真係好貴😅
    見您話去上高地復仇,又再爬下文,風景好靚,心思思又想加入行程😁,見要將車泊在平湯温泉,然後搭巴士上去,又要揾料🙄!
    謝謝您分享及提醒,要諗定plan B(如天氣差)🙏🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 有兩個司機交替好好多。
      今次去上高地(好天氣的話),只會由大正池行去河童橋,我仲要計時間,有就去埋新穗高。

      刪除
  9. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  10. 我都係打算由大正池行去河童橋,預兩小時唔知夠嗎?因要預留時間去高山😊
    您會去白川鄉嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次落雨行用咗個半鐘,正常應該1個鐘夠。白川鄉以前都去過,諗住擺落plan B到。

      刪除
  11. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  12. 謝謝回覆!
    您哪年去過白川鄉嫁,我揾唔到🙄,可否send 條link 比我呀🙏🙏🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個陳年遊記冇放係版面😅
      https://maggiekaykie.blogspot.com/search/label/2013-2014 日本12天跨年之旅?m=1

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。