2015年5月16日星期六

2015 東北關東走馬看花之旅 - Day 2.6 鶴の湯


終於到達嚮往已久的鶴の湯。訂鶴の湯時出了點問題,因之前看過很多Blog都是電郵去田沢湖觀光所代辨,但收到回覆是已經不再代辨訂旅館,叫我們用Japanese Guest Houses。搜尋過這個訂房網的資料很少,對它沒有信心。後來醒起可以用白金秘書服務,終於第一次透過白金秘書服務訂下了鶴の湯,本陣半年前已經訂不到,只訂到二、三號館。

二、三號館在右邊,本陣在左邊,直行就是露天溫泉區

由於知道是住二、三號館,團友把行李搬到館外等,我和大小姐兩個人去辦手續

過了本陣就是事務所

在事務所排隊登記時又周圍影下相

辦好手續,接著要預約明天的送迎巴士,我們揀了9:30的巴士

接著職員帶我們到外面講解溫泉及食事處位置

在事務處買了明信片及郵票

接著職員帶我們到三號館,我們的房間在二樓。樓梯旁掛了日本秘湯大燈籠,這是我們第一間住的秘湯溫泉旅館。

我們的房間在二樓盡頭

一邊窗向入口,另一邊窗對著本陣。房間很焗很熱,只有暖爐。初時以為今晚一定熱醒,但太陽下山後就開始涼,夜晚食飯時更要穿外套,睡覺還要開暖爐。

在房內休息一會就到外面看看

三號館外有一台水車

左面就是我們的房間

半年前已經訂不到的本陣,真想入去看看

溫泉內湯,左邊是黑湯,右邊是白湯

露天溫泉(女湯)從這處進入

混浴露天

混浴露天過了又有另一內湯 - 中の湯

食事處入口

這間就是食事處。參觀完畢就去浸溫泉,浸完溫泉才去食晚飯。

去食晚飯時見露天溫泉沒有人,便入內影下相。

入食堂時經過另一個內湯

15 則留言:

  1. 呢個鶴の湯好有原始風味 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係唔錯既體驗,不過住一次就夠了。

      刪除
  2. 我果時雖然住2號館~不過夕食都朝食都安排在本陣食~
    本陣入面真係好農家FEEL

    回覆刪除
    回覆
    1. 本陣另外有食堂?

      刪除
    2. 住一次就夠係因為黎呢度好唔方便?

      刪除
    3. 唔係,只係唔太鍾意和式料理。呢度如果下次自駕或者會來浸日歸。

      刪除
    4. 係喎,點解師公呢幾日D留言都出兩次?前一日我已經delete咗你重覆咗嘅留言。

      刪除
    5. 其實我唔知佢地D規劃本陣~因為佢本陣就有幾間係用黎食野~一個ROOM坐好多組人~
      btw~
      呢度對我黎講都係住一次就夠~沖涼極麻煩(我諗唔洗我講你都知)~我去果時仲要係大雪紛飛零下唔知幾多度............

      刪除
    6. 我呢個時間啲水都凍到震,大雪紛飛凍死人咩-_-#

      刪除
  3. 係喎,唔知關唔關我早兩日部手機轉左用chrome上網呢?因為我要按兩次發表,先至可以成功發表得到。剛剛我又按左一次都仍未得,我又要按第二次喇。

    回覆刪除
  4. 係喎,唔知關唔關我早兩日部手機轉左用chrome上網呢?因為我要按兩次發表,先至可以成功發表得到。剛剛我又按左一次都仍未得,我又要按第二次喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都係用chrome,但都好少出兩次

      刪除
  5. 我只係手機轉左用chrome,電腦就未轉。

    回覆刪除
  6. 我只係手機轉左用chrome,電腦就未轉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我電腦同手機都係用chrome, 都唔會咁, 今日你啲留言又係出兩次><

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。