2016年4月17日星期日

2016 道南8天自駕遊 Day 1.1 北海道我來了


籌備了一整年,其間更去了三轉日本,今天終於展開為期19日的悠長假期了。前天已經做了online checkin,不過我們都預了兩小時前到機場。出發行李28.6kg,回程兩件行李不足40kg,另加1件約5kg手提,購買力指數都唔算高。

幾班機一齊排隊寄行李

寄了行李,例牌去大XX食早餐。今次選擇了在禁區外的大XX。

食完早餐入禁區

屈指一算已接近3年沒有乘坐CX了

有飛機餐又有水飲,這一刻有些感動

準時到達新千歲空港,隔離有架比卡超,記憶中第一次飛新千歲都見到比卡超機

出發前已知道今天會落雨

排隊入境,職員遞了這張紙給我

辦好入境手續,第一時間去等行李

等行李都花了些時間,等待期間換了上網咭。Set好APN,但始終沒有網絡,試了好幾次,花了十幾分鐘,都無法啟動,還以為今次中伏了。在等待租車公司的送迎車時,趁有WIFI先在Google map設定路線。當上了送迎巴士離開機場後,忽然聽到導航聲,原來是在機場裡接收唔到,差點被嚇死。
辦好租車手續,同架車裝好身都已經5點了,正式開始8天道南自駕遊。

道南遊第一個景點係ウトナイ湖,湖畔有個道の駅ウトナイ湖



原本打算來食北寄貝丼,不過來到已終了


下雨天,小鳥也披上雨衣

陰天下的ウトナイ湖



有告示請不要餵天鵝,但天鵝都在海中央,想餵都餵唔到啦



到此一遊後便驅車去位於苫小牧的酒店

20 則留言:

  1. 小鳥也披上雨衣好細心﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!真係好細心,冬天又會幫小鳥著衫,連落雨都包到實^^

      刪除
  2. 請不要餵天鵝..man wai小姐要記住 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知其他湖有冇咁既牌呢?哈哈!

      刪除
    2. 今次在 砂湯 都有餵喎 , 淨係呢個湖唔准餵咋嘛 ??

      刪除
    3. 可能淨係呢個湖,其他湖都唔覺有牌

      刪除
  3. 好懷念北海道飛機餐個冷麵 T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個係早餐,一係腸蛋,一係粥,冇冷麵呀!

      刪除
    2. Mandy 小姐到左步, 今午我都有車朋友去機場, 人山人海喎

      刪除
    3. 冷麵消失咗好幾年 =_=

      刪除
    4. t先生,已安全到步啦,香港機場真係人山人海,好多遊學團,老中青都有 >_<

      刪除
    5. 除咗遊學團,仲多咗2千幾人呢!

      刪除
  4. 又可以追師姐的遊記了
    如果8月尾去道南8日好值得參考呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝捧場先^_^
      我都係參考其他blog友遊記,係集大成呀!哈哈!

      刪除
  5. 咦 ~ 國泰機喎 , 漏左行李都可以托佢地拎俾你 . haha ... (講呢D) XD
    ウトナイ湖 , 我對呢個湖印象特別深刻 , 有機會都想再去舊地重遊 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就真係試過漏咗件行李,但係我係自己行出去攞番架。
      我就因為路經先會去呢個湖^^

      刪除
  6. 北海道真係一個好地方~~

    回覆刪除
  7. 應該都仲幾凍,係咪呢?

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。