2013年9月7日星期六

2013.9.7 搬家

係BLOGGER開左account, 但係睇過幾個搬屋教學都仲係一舊雲, 所以暫時都係用最原始既方法, 先copy & paste 幾個近期既遊記去Blogger,  相片都係copy等有時間或者遲些做完備份再重新upload.


新地址:  


http://maggiekaykie.blogspot.hk/

2 則留言:

  1. 我都未諗掂搬去邊好..........
    [Bondy回覆09/08/2013 14:43:35]一定一定~~
    [版主回覆09/08/2013 14:29:04]搵度新家記得通知我..

    回覆刪除
  2. 我都係搬去呢度。不過都只係寫左兩篇野,仲未有實際搬blog 行動
    [版主回覆09/08/2013 15:17:41]我都係暫時copy過去, 因為有d合成相我冇留底, 所以要遲d做左備份再upload返新blog度

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。