2016年4月10日星期日

2016 悠長假期 - 序一

這個悠長假期緣起於去年我的飛行里數到期,換機票首選去北海道,計劃旅程日期在今年復活節假期前後。這段時間北海道沒有櫻花,於是加了轉飛大阪,變成新千歲入,関西走。原本只想玩兩星期,19/3飛新千歲,26/3飛大阪,3/4回港。但3號只有waiting,要到6號早機才有comfirm的機位,只好把旅程延長到19日。
今次會因應地區把遊記分成3部分,遊記第一回是道南8天自駕遊 (19/3 - 26/3)。3月中北海道天氣仍然是冷,司機沒有雪駕經驗,所以選擇了一路向南。除了重遊故地外(登別、洞爺湖、函館都曾到此一遊),亦加入一些未去過的地方,如支笏湖、室蘭等。
道南天氣比預期中凍,仍然有落雪,去大沼公園更初嘗雪駕。天氣不似預期,除了落雪還有落雨,不過都沒有影響遊玩心情。
計劃的景點大部分都能完成,先來看看我們的道南美景。

















8 則留言:

  1. 19日是個悠長假期呀^_^企鵝要行雪地才似家鄉^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 少咗個雪地真係好似差啲野咁,不過啲企鵝好cutie^^

      刪除
  2. 企鵝係咪好大陳味?

    回覆刪除
  3. 部份相景似曾相識 , 好掂呀 . ^^
    白神岬果度有冇勁大風呀 ? 另外見有D地方係雪地 , 部車有冇雪軑呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係似曾相識啦, 我有參考你既遊記架XD
      我仲mark低白神岬要小心大風吹甩車門添,不過我去嗰日又唔係好大風喎^^

      刪除
  4. 19日,我諗去到嘅實唔想返.....

    係喎,無雪地爭啲。企鵝跣腳好搞笑㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又冇唔想返既感覺,可能真係累了@@
      我第一次睇企鵝巡行喺旭山,啲企鵝喺雪地跣住咁行,真係好得意^^

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。