2016年6月28日星期二

2016 淺遊瀨戶內海 Day 11.1 来島海峡展望館


離開四國前的最後景點是来島海峡展望館 
(0898-41-5002; MC 356 417 289)
在無料駐車場泊低車,行過對面就是展望台。途中見到一個女郎銅像,是高階城太郎的作品,名叫「海へ—」,是否看海的意思呢?

来島海峡展望館

今日天色灰濛濛,看不到遠景

前幾篇提過連接本州四國有三條連絡橋路網,明石海峽大橋、瀨戶大橋及西瀨戶自動車道。今日我們就會經西瀨戶自動車道離開四國進入廣島縣的尾道市。整條西瀨戶自動車道由11條大橋組成,由尾道市開始分別是新尾道大橋、尾道大橋、向島大橋、因島大橋、生口大橋、多多羅大橋、大三島大橋、伯方橋、大島大橋及來島海峽大橋 (來島海峽第一大橋、來島海峽第二大橋及來島海峽第三大橋)。換句話說眼前的就是來島海峽大橋。 
來島海峽大橋是位於愛媛縣今治市,橋兩端分別聯結了四國和大島。來島海峽大橋亦是由三條橋組成;大島至武志島一段是來島海峽第一大橋,全長960米。武志島至馬島是來島海峽第二大橋,全長1,515米。最後一段馬島至今治市,是來島海峽第三大橋,全長1,540米。


除了行車外,亦是自転車歩行者専用的道路。喜歡踩單車的可以來個瀨戶內海單車遊。


左邊是小島,右邊大橋下是馬島

欣賞完灰濛濛的瀨戶內海,真的要離開四國了,後會有期。

沿路都有不少單車客

小朋友都來騎單車

駛過了來島海峽大橋到達大島

接下來就是橫越伯方橋

來到伯方島

接著是大三島

生口島

風景不錯,顧著看風景沒留意這是生口島還是因島

最後一段是向島

駛出收費亭後就是尾道市,終於完成整條西瀨戶自動車道,四國之旅亦完滿結束。

9 則留言:

  1. Wow ~ 呢程車都橫跨好多個島 , 條路有冇收費 ? 費用又如何 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢程車行咗半個鐘多D, 路費2580yen, 都唔算好貴

      刪除
    2. 咁又唔貴喎 , 沿途咁多野睇 , 絕對可以接受 . ^^

      刪除
    3. 本州過四國一出一入路費4千8百幾yen,真係唔算貴。

      刪除
  2. 條橋可以比單車行,比人行都得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 步行都得,不過總長有成70公里,踩單車都有排踩,行死人咩。

      刪除
  3. 我地有一日會由尾道酒店去今治毛巾館,之後去松山城及道後温泉住一晚,見您地去來島海峽展望館,也想加入行程(search到路程只多咗6公里),不知預半個鐘夠嗎?請問您地在此用咗幾多時間?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個展望台冇乜特別野睇,純粹睇條大橋,唔使半個鐘就走得。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。