2016年6月3日 星期五

2016 淺遊瀨戶內海 Day 10.1 金刀比羅宮 (一)


今日行程緊密,所以食完早餐就要出發。途中見到有讚岐富士之稱的飯野山。



金刀比羅宮 (MC 77 383 139)
駛到表參道前的商店街,泊好車開始向金刀比羅宮進發。表參道兩旁都是商店及食店。




金刀比羅宮傳說日本人一生必定要來參拜一次。要上到奧社總共要走1368段石階,我們只會去到本宮。現在就開始挑戰785段石階。

櫻花未滿開,不過還是有幾棵開得比較燦爛,再加上難得偶然亮相的藍天,當然要駐足欣賞及拍照。








由於兩旁都有商店又有櫻花,行下影下又唔覺太辛苦


沒氣力行可以坐石段駕籠,我不怕跌但怕暈車浪。這石段駕籠都只是坐到365段,之後都是要自己走上去。

終於見到第一道門,走到這大門即是我們已經走了365段



穿過大門後會看到五個攤販,這五個攤販有個很奇怪的名字叫「五人百姓」,是唯一可以在金刀比羅宮內擺賣的攤販。五人百姓據說是因為其祖先對金刀比羅宮有很大的貢獻,所以才被特許在宮內擺賣。五人百姓都是賣「加美代飴」,據說是帶點柚子香味的糖果,好像是有試食的,不過我們沒有試。


繼續一邊行一邊拍照,接著下來這段是櫻馬場,鳥居後兩旁櫻花樹還未滿開



好有福氣的新娘子









7 則留言:

  1. Wow ~ 有櫻花睇 , 呢度掂呀 . ^__^ !!
    不過咁多級樓梯 , 又要行山拐杖出動 . =__= !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 櫻花唔算多, 不過好過冇啦XD
      行樓梯唔算辛苦, 我諗唔使出動行山拐杖啩!

      刪除
  2. 我開先以為嗰啲人係睇相㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊D人?係唔係講五人百姓?

      刪除
    2. 係呀,坐响度唔出聲,好嚴肅咁。

      刪除
  3. 想請教一下, 泊車在表參道商店街, 請問GPS 怎樣set? tks.

    回覆刪除
    回覆
    1. Blog嗰個MC就係去表參道

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。