2016年6月3日星期五

2016 淺遊瀨戶內海 Day 10.1 金刀比羅宮 (一)


今日行程緊密,所以食完早餐就要出發。途中見到有讚岐富士之稱的飯野山。



金刀比羅宮 (MC 77 383 139)
駛到表參道前的商店街,泊好車開始向金刀比羅宮進發。表參道兩旁都是商店及食店。




金刀比羅宮傳說日本人一生必定要來參拜一次。要上到奧社總共要走1368段石階,我們只會去到本宮。現在就開始挑戰785段石階。

櫻花未滿開,不過還是有幾棵開得比較燦爛,再加上難得偶然亮相的藍天,當然要駐足欣賞及拍照。








由於兩旁都有商店又有櫻花,行下影下又唔覺太辛苦


沒氣力行可以坐石段駕籠,我不怕跌但怕暈車浪。這石段駕籠都只是坐到365段,之後都是要自己走上去。

終於見到第一道門,走到這大門即是我們已經走了365段



穿過大門後會看到五個攤販,這五個攤販有個很奇怪的名字叫「五人百姓」,是唯一可以在金刀比羅宮內擺賣的攤販。五人百姓據說是因為其祖先對金刀比羅宮有很大的貢獻,所以才被特許在宮內擺賣。五人百姓都是賣「加美代飴」,據說是帶點柚子香味的糖果,好像是有試食的,不過我們沒有試。


繼續一邊行一邊拍照,接著下來這段是櫻馬場,鳥居後兩旁櫻花樹還未滿開



好有福氣的新娘子









7 則留言:

  1. Wow ~ 有櫻花睇 , 呢度掂呀 . ^__^ !!
    不過咁多級樓梯 , 又要行山拐杖出動 . =__= !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 櫻花唔算多, 不過好過冇啦XD
      行樓梯唔算辛苦, 我諗唔使出動行山拐杖啩!

      刪除
  2. 我開先以為嗰啲人係睇相㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊D人?係唔係講五人百姓?

      刪除
    2. 係呀,坐响度唔出聲,好嚴肅咁。

      刪除
  3. 想請教一下, 泊車在表參道商店街, 請問GPS 怎樣set? tks.

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。