2014年1月8日星期三

2013-2014 日本跨年之旅 Day 11 - Day 12 大阪、神戶

第11天行程是去環球影城,已經是揀星期一去,但仍然是很多人。見排Hollywood dream ride要排80分鐘,所以另外買fast pass。玩完各項game,8點有parade,好精彩。最後一天去了神戶明石大橋,食埋神戶牛再最後衝刺購物,9點幾機回港。











10 則留言:

  1. peach air幾好,可以玩到夜晚9點先走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間就幾好,不過d位坐得好辛苦,同埋太夜,攞完行李都點幾,2點幾先返到屋企@_@

      刪除
    2. peach的時間算是不錯,遲D我要撘hkexpress去東京,時間非常差。

      刪除
    3. 係咪飛羽田,凌晨到?

      刪除
  2. 我都好想去多次京阪神....

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係想去咗一次歐洲先~XD

      刪除
    2. 東歐定西歐, 我都想再去西歐, 希望可以自由行或自駕遊~

      刪除
    3. 諗住意大利果邊, 跟團...
      不過都唔知幾耐先去到囉...

      刪除
    4. 我就想去英法同瑞士...我都一樣唔知幾耐先去到, 可能真係要等到退休先有機會去:-??

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。