2014年4月27日星期日

2013-2014 日本12天跨年之旅 – Day 11.2 下午巡遊@環球影城

DSC_1245

今天5點左右會有表演,不過我們掛住玩都唔得閒睇。玩下玩下好快就差不多兩點了,要去醫肚先。每次去樂園都唔想浪費時間,所以會揀食快餐。餐廳門口有幾部車都幾型,快餐只有幾款飽,求其揀左A餐同B餐食。



兩點鐘有下午巡遊,剛好經過餐廳門口,梗係走出去影返幾張相啦。



DSC_1251

DSC_1254

DSC_1255



DSC_1258

DSC_1260

DSC_1265

睇完巡遊食完午餐,繼續排隊玩。最後一張PassJurassic Park唔使排隊已經玩左幾次,Terminator個人覺得係環球影城裡最唔好玩,淨低Space Fantasy,團友仔門玩完一次,又繼續排隊玩多一次。

DSC_1266



玩晒各項遊戲,又再去排隊玩過山車。仍然要排超過一小時。過山車夜晚會著燈,普通車著燈,Backdrop燈。



呢架就係Backdrop,太黑影得唔清楚,睇唔睇到係調轉呢

玩完過山車已經差唔多要霸位睇巡遊,睇過巡遊路線係在聖誕樹前面開始。著了燈的聖誕樹及附近燈飾幾靚,影幾張才去霸位。

DSC_1277

DSC_1278

DSC_1282

DSC_1283


待續…


*********  Index  **********

Day 11

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。