2023年3月6日星期一

2023 新春關東7天自駕遊 - 等了3年終於可以再出發


11月底買下機票,之後陸續出現變化。日本入境限制多次更改,快運斷斷續續取消航班,買了快運機票要加送驚風散,心情如坐過山車。幸好等了接近兩個月終於可以順利出發。

先跟多年沒有踏足過的香港赤臘角機場來個自拍

兩件行李剛過了20kg,不過細行李會跟身上機

已經做了網上預辦登機,還是要大排長龍

20號登機閘在T1衛星客運大樓,地勤提示有點遠,要預多些時間過去。

13至22號閘口在T1衛星客運大樓,以往要乘坐穿梭巴士,現在可經「天際走廊」行過去。
但正如地勤小姐所說比較遠,行畢一條大直路,又要上上落落多次扶手電梯,途中會經過機場展望台。展望台預計裝修完畢後,可讓旅客遠處欣賞到機場第三條跑道。

終於到達T1衛星客運大樓

已經忘記了有否乘坐過小龍

4點半已經踏足羽田空港。大老爺並不孤單,因為背後有我。

途中有工作人員檢查健康碼,檢查完會派發一張粉紅色紙,這張粉紅色紙要一直拿著至入境櫃台,因為沿途又會有人檢查有否持有粉紅色紙。

入境手續花了接近45分鐘,終於可以離開機場

約了8點半取車,我們先去品川吃早餐,但太早很多店舖還未營業,於是去了麥當當吃了再出發日本的第1餐。在麥當當休息到8點才離開,拖著行李去豐田取車。

今次經豐田官網訂車,選擇了混能車Yaris。另外由於會駛到雪地,所以加錢要求了雪軚,租雪軚6天另加差不多16000yen。所以今次租車價錢比較貴。6天租車總費用(車租¥80,520,高速公路¥8,290,兩次入油共¥5,507),行駛了773公里。


辦妥手續正式出發,途中還看到東京鐵塔

在藍天白雲的一天出發,直奔橫跨埼玉、栃木、群馬三県的三県境。


16 則留言:

  1. 咁豐田都可以上網租埋etc card嗎?好多日本網站無得就咁加雪軚同etc 卡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原先喺Orix租車,但冇得加雪軚。後來搵豐田就可以加雪軚,但日文網又冇得訂etc card,send email去問又冇回覆,係去到攞車時再問佢借㗎。

      刪除
    2. Toyota 網上係無得request ETC card,要去到攞車先問佢借,一般到時佢都會問你要唔要,所以唔需要send email 問,不過要俾330円,有D租車公司係免費

      刪除
    3. 豐田中英文版面係可以揀借etc咭,係日文版先冇得request。

      刪除
    4. 咁我就真係唔知了,因為我只會用日文版,加上我登記咗做會員有優惠

      刪除
    5. 會員好似登入唔到中文版

      刪除
    6. 係呀,所以一定要用日文版,不過我十幾年前已經開始用宜家都無問題了

      刪除
    7. 我都登記咗做會員。我會喺中文版揀咗車,再用日文版登入訂車😂

      刪除
  2. 請問現在在 Tabirai 日本網訂唔訂到車, 我入日期時入唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 訂到,我第二次租車就係經Tabirai租Nippon rent a car既車

      刪除
    2. 我上星期剛又租了一天車,呢次係budget

      刪除
  3. 您好! 我地11月中飛成田在Tabirai 訂咗 Budget, 但它在成田機場冇 counter 要打電話聯络, 如我買的 sim card 不可打電話, 如買可打電話的 sim card 又怕唔識 set 用唔到, 請問在成田仲有冇用 coin 打電話嘅 pay phone 㗎? 又或者可否去 tourism centre 叫人幫手打比 Budget? 又請問您地平時去日本用咩 sim card 㗎, 唔該唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱我昨天都係budget租咗車😄,我十月中旬出發。
      你今次玩邊度呀?
      我未試過喺成田租車,還車就試過,要坐送迎車返成田。
      正常機場應該有coin pay phone,你亦都可以去information centre搵人幫手。
      sim card我係用club sim 同自由鳥。

      刪除
  4. 您地10月玩邊度呀?
    我地今次玩橫濱, 川越, 草津, 輕井澤,富士山, 箱根+伊豆修善寺11日, 開關後首次去日本,兼第一次 land 成田, 仲要去羽田接埋朋友兩公婆有些緊張

    回覆刪除
    回覆
    1. 富士箱根同伊豆我都想再去🤗
      十月係飛福岡,主要玩山口縣既長門+萩市

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。