2014年7月2日星期三

2014 台中南投5天自駕遊 - Day 5.3 再戰梧棲觀光漁港、完結篇


睇完花又到午餐時間,
附近唔知有乜野食,
見仲有時間,再駛去梧棲漁港。
今日係端午節,台灣呢邊都係假期,
漁港比上次來時多了很多人。
對鱈魚念念不忘,決定再來一個。


求其炒碟菜及米粉


今次來台灣都冇食過柯仔煎,
叫左一碟,不過又唔記得走醬。


鱈魚煎好了,不過覺得冇上次咁好味。


食完野出去海邊行下





時間差不多了,
開車去機場上落客區還車。
還車都好簡單,去到機場停低架車,
跟住打電話叫格上職員落嚟交收。
好快check完架車,
上返counter找埋高速條數,
咁就bye bye。
(台中高速係電子收費,公路出口冇收費亭,
所以一路都唔知公路既收費,
另外行緊高速時見到顯示好似話假期免費,
所以總數只係70幾元,好抵呀。)

跟住行過隔離諗住check in寄行李,
點知地勤姐姐話18:15航班要等
16:40班機close左先做到,即係4點先得。
仲有十幾分鐘,我地就排住隊等。
到15:55見到有對男女,
推住行李慢慢行去counter,
正想叫佢地排隊之際,
見地勤姐姐幫佢地攪,
原來佢地係搭16:40個班機,
真係未見過有人5分鐘前先去寄行李,
仲要係慢條斯理,好似仲有大把時間咁。
隔左一陣,地勤姐姐叫我們埋去check in。

架機到左喇



但係航班資訊顯示班機要delay,
不過係delay十分鐘咁多啫。


起飛喇,台中清泉岡機場會唔會再見呢?







~ ~ ~ Index ~ ~ ~


~ ~ ~  完  ~ ~ ~
~ ~ ~  多謝收看  ~ ~ ~

11 則留言:

  1. 好多謝你能分享旅遊資料, 2016年尾開始睇你嘅blog,參考左你'台中南投自駕遊",比左我無比信心,終於今年農曆新年已帶老婆同两個仔一行四人首次自駕五天遊,去到合歡山添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝捧場,農曆年去合歡山會唔會好凍,有機會我都想去。

      刪除
  2. 第一日中午上去合歡山大霧落著雨都有3-4度又大風,途中至度合歡山觀景台都睇吾到景,又冇落雪,因有小小頭暈既高山反應,所以先回途到清境,第2日早上見有太陽,決定再戰合歡山,沿途配合陽光見盡好好靚無敵靚山景及山路,重去到合歡山北(西)峰行人步道.....有美好回憶....真係多謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 清境天氣就係咁變幻莫測,能遇到好天氣,睇到靚景真係要講彩數。師兄會唔寫遊記,唔知有冇機會看看合歡山靚景?

      刪除
    2. 唔好意思,遲左覆你,大仔張D較為好嘅相放上網,有興趣可LOOK吓
      https://goo.gl/photos/fA6Bvtu3yAvsbDfV7

      刪除
    3. Sorry!我冇寫遊記,閒時睇吓旅遊相回味吓!

      刪除
    4. D相好靚XD
      有雲海仲有星, 好正, 有機會一定要親自去合歡山玩下

      刪除
    5. 像我家四口喜愛行山人士就最岩去

      刪除
    6. 我一家都不愛行山,只愛去旅行XD

      刪除
    7. 冇問題,最緊要玩得開心

      刪除
    8. 有得去旅行一定開心, 哈哈

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。