2014年8月2日星期六

2014 大小姐追祭花絮@八戶三社大祭


原本今年計劃了去東北夏祭,
二月初時已經訂了酒店,
但因某些原因擱置了,
而改了9月去北海道,
但我家大小姐跟朋友就能如期出發。
為了先睹為快,
叫了大小姐用手機影些相send比我,
等我可以望"相"止渴。
大小姐31號晚乘HK Express夜機去羽田,
昨晚上八戶,
今晚開始夏祭之旅的第一站八戶三社大祭。
因為用手機影,加上位置背光,
相片效果嘛嘛,
等大小姐完成旅程才借她相機的相再分享。













4 則留言:

  1. 你的大小姐今日有否到過八戶八食中心?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢今朝去陸奧湊,明天才去八食

      刪除
    2. 睇返你個行程,你地會係八戶仙台青森同場

      刪除
    3. 今朝問返大小姐,原來佢改左行程,昨天佢有去八食中心。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。