2015年8月16日星期日

2015 購物日@美食節

美食節開鑼,又係襯熱鬧嘅時候
第一天下午差不多兩點入場,行到7點
第二日放工再行夜場,由6點行到收檔
真係行到腳都跛,拎到手都軟
兩日加埋買了千多元,有部份已經食咗落肚

去年遲去買唔到もも
今年買咗一箱($350/13個)
又大個又多水,一個字"正"

日本菇都買咗十幾包

每年都會買酒,去年買德國冰酒
今年就買日本酒

大班同東海堂冰皮月餅加埋又買咗十幾包

試食豚骨麵覺得幾好味
買咗先知係香港製造

舊年食過嘅手打竹昇麵
今年再encore

新西蘭蜂蜜

潤喉糖都買一大堆

土耳其無花果乾當零食

36個月西班牙黑毛豬

韓國蠔比你試食就成隻手指公咁大粒
返到屋企解凍後得番半隻手指公
煮熟後仲細粒

三文魚頭20元一個

是日晚餐
塩燒三文魚頭
肉碎蠔仔粥


17 則留言:

  1. 大豐收喎, 拎到手軟都值啦, 尤其是"水蜜桃"呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年買得比較多,真係拎到膊頭又痛,腰又攰>_<
      水蜜桃真係正,第二日想買多箱都買唔到

      刪除
  2. 水蜜桃好抵呀,我入去見吾到有咁平﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺1樓中間最入個檔,除咗水蜜桃仲有提子同日本菇賣

      刪除
    2. 係未好多人, 好迫呀??

      刪除
    3. 第一日行1樓就好多人好迫,第二晚行3樓家品冇乜人,食品果邊就多人啲,不過都冇1樓咁迫。

      刪除
    4. 經驗之談, 3樓家品通常都無乜人捧場

      刪除
    5. 無人捧場所以行得好舒服,可以慢慢睇慢慢試^^

      刪除
  3. 我見你買嘅桃平均接近$27一個, 我响AEON (吉X島) 買一pack兩個都係$59.8都唔細,唔錯架..
    我從未去過美食節,因為怕迫,買咗嘢又要拎餐死

    回覆刪除
    回覆
    1. Aeon桃我買過幾次,兩個1 pack嗰啲細好多,我多數一個個買,都要40蚊個,上星期仲買咗個50幾蚊。好彩有巴士直接搭到屋企樓下,唔使拎好耐。

      刪除
  4. 我尋日去美食展都見到有岡山白桃賣, 一箱要成$1100

    回覆刪除
    回覆
    1. 岡山白桃我都見到,成一百蚊一個,太貴冇買。

      刪除
  5. 我只買得起大陸出產的桃....

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸桃又唔甜又難去皮,買過一兩次都唔再買,不過聽人講真正北京水蜜桃好正,我就未試過。舊年去清境買過台灣桃,多水多汁不過就唔夠甜。

      刪除
    2. 大陸桃好多時都有蟲 >_<!
      清境桃我都買過, 個樣就夠靚喇, 不過真係唔甜囉~

      刪除
    3. 我又未試過有蟲,不過唔好食,已經好耐冇買過大陸桃-_-#

      刪除
  6. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 25 million visits, 194 Country in the World! and more than 20,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++++++++

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。