2016年2月9日星期二

2016 西遊紀行鐵路遊 - Day 4.1 大和ミュージアム


酒店寄存行李後,開始今天呉市海軍歷史之旅


呉市都幾多景點

終戰70年記念特別企畫展,展期由2015年7月1日至2016年1月31日。平日入場料金大人500yen,要睇埋記念展大人料金800yen。

呉駅有通道往大和ミュージアム

通往大和的天橋地面都有船錨


正前面係海上自衛隊呉史料館

左邊就係大和ミュージアム

館外都有展品,先落去參觀外面再入館


大和ミュージアム (呉市大和海事科學館)  

戰艦「陸奧」主砲塔




戰艦「陸奧」41cm主砲




(由於在館內影的相頗多,所以又要分兩篇,而下一篇講戰艦,將會請槍手大小姐代寫。這一篇先介紹館外。)
參觀完畢,唔好走住,因為後面都有野睇。
後面係大和碼頭

潛水調查船「深海」

大和波止場,又係戀人之聖地

上面有乜野睇呢?係睇以實物尺寸展示了戰艦「大和」的左邊前甲板。而上面就是艦橋。


「大和」係史上最大的戰艦,這裡只是前甲板一半




大和46cm主砲位置



主錨

船頭

大和碼頭


待續..... 

15 則留言:

  1. 好正呀,後悔沒抽出時間一遊 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 對日本海軍歷史有興趣的話就真係覺得好正, 我就只係做陪客XD

      刪除
  2. 我去過大和博物館,都冇行過呢度 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係同大小姐去,我都未必知道後面仲有野睇,可能只係行去碼頭睇船@@

      刪除
  3. 我都好like呢度。

    下一篇由大小姐執筆,大小姐好like日本戰艦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係日本野佢都鍾意XD

      刪除
    2. 咁應該逢去日本都係佢執筆先至啱?

      刪除
    3. 佢懶呀!肯寫呢篇已經好俾面喇><

      刪除
    4. 咁多人支持佢,叫佢考慮下啦!

      刪除
    5. 佢係yahoo blog年代都寫過下台中遊,不過寫咗兩三篇就爛尾=_=

      刪除
    6. 嗰時佢仲係細,咁都好掂噃。

      刪除
    7. D後生女冇恆心,寫兩寫就冇心機繼續寫落去

      刪除
  4. 其實係懶resize相同加水印,哈哈
    blogspot加相又麻煩
    打字就冇問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你們分工合作就天衣無縫啦!

      刪除
    2. 咁下一個遊記南北九州就由你嚟寫啦:))

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。