2015年11月14日星期六

2015 北九州9天自駕遊 - 購物與支出

9天旅程結束,遊記未有時間寫,先寫下整個旅程的開支及購物。總開支約二萬一千,跟五月時去東北關東差不多。佔比例最高仍然是酒店,今次住了三晚溫泉旅館,其中黑川溫泉暫時是我們住過最貴的一間 (明年將會住更貴的)。由於買不到超平機票,所以機票開支仍佔第二位。9天遊走了7個縣,租車加埋入油、泊車及路費共佔了16%。


今次去程買了20kg寄倉,回程40kg。但今次購物比較克制,回程時寄倉行李只有32kg,蝕了8kg給快運 (下次只會買30kg),連手提行李也只是每人一個背包,第一次兩手空空過海關。HK Express在福岡空港檢查行李重量比較嚴,磅完寄倉行李便即時查看我們的手提行李,入到候機室快運職員更拿著每人一件手提行李及一個Handbag的牌周圍行,見到有超過兩件的乘客就要求他們併回兩件。乘快運從福岡返港的朋友請留意。

島栖購物 

島原港購物

島原及トンネルの駅購物

 熊本購物


高千穂峡購物

博多運河城購物

福岡及空港購物



10 則留言:

  1. 連持份比例都列埋出黎 , 果然夠Pro . ^^
    以上費用係一個人定係二位計 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個人計 , 算係OK抵玩呀 , 我過年果陣出發 ,
      一個人去都唔止呢個價位 . =_= !!

      刪除
    2. 円平就真係抵玩咗好多^^
      1個人租車同房冇人share係貴啲-_-#

      刪除
  2. 我重買得少嘢... ~.~
    好在過咗海關有得血併咋...

    回覆刪除
  3. 遮仔都有兩把,正呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係櫻花遮,之前買過把直遮,今次見有縮骨遮,1080一把,見平平地咪買番兩把囉^^

      刪除
    2. 我都物色梗遮仔 ^^

      刪除
    3. 係博多商場都有好多地方有細遮賣,800yen有找,不過就真係好細把。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。