2016年1月28日星期四

2016 西遊紀行鐵路遊 - Day 2.2 姬路城


過橋後,又有塊石碑 - 世界遺產姬路城
由於姬路城的外牆是白色,故又被稱為白鷺城 。姬路城保留度最為完整,是日本政府指定的國寶及國家特別史跡,亦是日本首批世界文化遺產之一。2009年10月「國寶姬路城大天守保存修理工事」的維修工程開始,整個大天守都被包著了,直至去年3月才完工。

繞過大石碑,後面是一大片空地

乾小天守與大天守

要行一段路才到人城口,入城料金大人1000yen都幾貴,係我去過的名城之中最貴的一個。



菱の門

姬路城翻新後,天守閣又新又白,陽光下拍照有些反光


這度門真的很矮,以我162cm的身高都要耷低頭先過到







上天守要除鞋,有拖鞋供應,但穿著襪著這拖鞋有些跣,尤其是要上落樓梯,更要步步為營





今天是星期六,好多人排著隊上天守

大天守有六層高


每層樓裡面都沒有甚麼擺設,所以很快便行完一層







落樓梯要小心踫頭



8 則留言:

  1. 不知是否白色原因很喜歡此城, 我也參觀過兩次, 每次除鞋不著拖鞋行比較好

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個城外型的確好靚。唔著拖鞋好凍喎><

      刪除
    2. 乜你唔著襪咩 :)

      刪除
    3. 咁凍點可以唔著襪:-?
      但係著咗襪踩地板都凍架,仲好跣呀

      刪除
  2. 姬路城好大,但入面竟然冇乜特別野展覽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個天守真係空框框冇乜野睇,不過外圍都仲有其他野

      刪除
  3. 姬路城2009年11月去過~好彩當時未圍野~佢重開後都希望再去一去望下
    其他城就無特別興趣再去

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過既名城唔多,以姬路城同岡山城最靚

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。