2016年1月26日星期二

2016 西遊紀行鐵路遊 - Day 1 大阪到著


承接出發篇,在候機室等上機。今次好好彩被編了坐第5行,可以早點落機。

16:55 Osaka/Kansai在501閘口



從日本回來的航班遲了半小時才到達,我們亦延遲了半小時才可登機。今次搭點心機,义燒包唔記得有冇搭過

今次又聽到廣播搵人,隔了一會便見到有行李從行李倉卸下

 喂,點解攞走我件行李呀? 痴咗線,今次都唔係帶呢個喼,只係同顏色、同行李帶,同埋差唔多款,自己嚇自己。

等到飛機駛出跑道已經日落了

排隊排到太陽都落山




遲了少少到達日本,幸好過海關同攞行李都好順利



第一時間走去JR Counter換Pass

換Pass時出了點問題。話說我們去到JR Counter出示交換券,當時感到職員態度有些不友善,但她都很快便替我們辦好山陽山陰Pass。接著我把預先印好的8程新幹線時間表交給她,她對我們說只可以出6程車票。當時我以為是好像成田機場般有限制出票的規定,於是就圈了6程給她。出好車票,我們回頭望當時完全冇人排隊,於是試下問她可不可以幫我們出埋餘下的車票。她竟然回答我們這個Pass是只可出6程新幹線車票,我們當然跟她理論。她就走去找資料,找了很久也找不到只出6程車票的條款。後來她可能不服氣,但又找不到反駁我們的理據,於是就跟我們說只可出多一程車票給我們。由於要趕搭JR,我們也不跟她再糾纏下去。餘下的一程車票明天才去新大阪出。

從空港去難波,搭南海電鐵是最直接。但這個Pass我們只用6天,多了一天沒理由浪費它,於是就搭JR出天王寺再轉地鐵去難波。我們趕不及搭22:28的関空快速,要搭22:46。不幸地又遇上JR人身事故,JR又延誤了很久。結果過了12點才到達酒店。




4 則留言:

  1. 吓﹗好像成田機場般有限制出票的規定?規定劃幾多程?我早前在成田換票時,個票務員態度不好,我劃好多程,佢好似好煩,又話你LI程無位,最後只劃左一程由東京去青森﹗之後我回到東京車站,九點多仍未關門,就劃下餘下十多程車票﹗東京車站票務員態度非常之好﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我幾年前飛成田去東北,佢話繁忙時間只俾我劃去東京加當日個程新幹線,其餘要去東京車站出。後尾我地去到仙台劃埋其餘車票。

      刪除
  2. 我都試過晌成田機場,佢只肯出 NEX 及當日新幹線指定席,不過佢話由東京去新青森冇晒位,之後去到東京,佢幫禁了一陣,之後幫我出了東京去仙台及仙台去新青森的指定席,只不過在仙台我要在同一班車轉去另一卡坐。

    馬基,我係你,我會搭 JR 到天王寺,再轉JR車去 JR 難波,再徒步去酒店。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能成田太多人換Pass同出飛, 所以有限制。
      係喎, 我自己都喺行程表寫咗可以轉JR,唔知點解果陣時會走咗去搭地鐵,可能太眼瞓 >_<

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。