2016年1月23日星期六

2016 西遊紀行鐵路遊 - 序


今年第一次外遊唔係同大老爺去,而係同阿女去。話說去年未去九州前某日,阿女無端端話想買機票同我去日本玩。我說冇所謂不過日期一定要在聖誕後及農曆新年前。另外因為大老爺唔夠假期,阿仔又要上堂,只有我們兩個去,唔可以去太多日。終於阿女買咗大阪入福岡走玩8日,但晚機去早機返,實際得6日。
買了機票,她就交個波比我,只說了要去兔島、吳市同埋想坐山陽新幹線40周年及Eva TV版20年特別JR 「500 Type Eva」,行程全部由我度。幸好一路向西條路線同我今年3月個trip有部份重疊,很快便交出大綱。
由於阿女仲係P牌,唔可以自駕遊,所以今次係鐵路遊,由大阪一路玩到博多。
8天旅程去了大阪府加兵庫、岡山、廣島、山口及福岡5個縣。前幾天天氣唔錯,藍天白雲又唔太凍。到第五天在廣島時,溫度開始下降,去到下関更落雹,到福岡天氣才冇咁凍。先分享少少相,遊記不日上畫。










「500 Type Eva」




6 則留言:

  1. 好正X2 , 兔島 ~ 我鍾意 . ^^
    (如果去埋貓島就更正) haha ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 兔島係陪阿女去,我興趣唔係咁大。
      貓島喺邊架?

      刪除
    2. 貓島好似在 愛媛縣 果頭 .

      刪除
    3. 研究下先,睇下有冇時間去^^

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。