2016年9月20日星期二

2016 南北九州雙城遊 Day 5.2 上不到的軍艦島


船繼續高速駛向端島,不久後軍艦島出現在眼前。首先會圍繞島慢駛一圈,讓我們拍攝不同角度的軍艦島。之後慢慢駛近岸邊。今天天氣很好,一直期待登島的一刻。當船靠近岸時,有船員跳了上岸,嘗試放置踏板。可惜浪大,踏板無法安全地放在岸邊的石級上。在嘗試了幾次後,終於宣佈登島失敗。聽到這消息後,心情直插谷底。希望越大失望越大,以為有好天氣可以登島,結果卻是睇到上唔到。











這幾棟建築物有些像徙置區




端島燈台

有人在島上釣魚,但我們卻無法登島









船費包含300yen的登島費,無法登島便會退回,但上陸記念証明書會照樣送出。

另外上船時每位乘客送一粒石炭

如果無法登島,船公司會安排去另一個島 - 高島

三菱創業者岩崎彌太郎

很有號令天下之勢


接著去參觀軍艦島模型及石炭資料館









很像香港的舊式社區及廉租屋村





石炭資料館



最後到公園拍張團體照便乘船回航

12 則留言:

  1. 好天都登唔到島,好可惜,不過又有下次籍口。
    個模型以日本仔規格,不算上品,模型內人都冇個。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好天都上唔到真係有D失望

      刪除
    2. 直情失望到爆T_T
      Albert, 我淨係覺得個模型太新太白。係喎,我遲下會去曼谷,點先睇度你個blog呀?

      刪除
    3. Maggie 出到聲,為你而開。

      我研究過,如果我 set 了 Private, 要我加入其他人的gmail email address 先可以 set 到入去。

      刪除
    4. Albert,多謝晒,遲d可能有野問你:))

      刪除
    5. You are welcome, 你幾時去?

      刪除
  2. 路過此地
    也book 左船11月頭去軍艦島,天氣咁好都上唔到船,似乎唔好咁大期了:-/

    回覆刪除
    回覆
    1. 好天遇著大浪都冇符-_-#

      刪除
    2. 請問你船程是否兩個半鐘,我book 左早上船,而家諗緊下午是否趕去唐津睇曳山祭,但又頭痛緊在唐津停車場的問題,見到你另外一篇文有自駕去唐津睇曳山祭,可否講下祭祀期間唐津交通是否好塞車!?

      刪除
    3. 成個course好似係兩個半鐘。由長崎去唐津行高速大約個半鐘,就算唔食午餐都要兩點先到唐津。我上年係大約11點半到達唐津城附近既停車場,當時大約7成滿車。我係一早出發,交通好暢順。

      刪除
    4. 謝謝你的資料,你說得對,就算唔食lunch 入到唐津都要兩點幾,還要考慮停車場的問題,似乎有點凶險,都係第二朝一早先去好啲!

      你的遊記很好,香港人去唐津曳山祭的人似乎比較少,網上找到的遊記更加寥寥可數,多謝你的分享!

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。