2017年4月30日星期日

2017.4.29 再戰元荃古道


上星期仍然繼續行山,但因天氣差所以只是行866石級之後沿引水道行到城門水塘入口。其間下大雨要跑到避雨亭等停雨。
今天天氣轉好,決定再戰元荃古道。跟前幾星期一樣,從荃景圍出發,行畢整條元荃古道至元朗。Google計算要3小時5分,但實際我們就用了5小時18分。當中包括了休息及行錯路時間。

今次用了1小時到達石龍拱,比上一次只快了十數分鐘。今日好曬,所以要做足防曬措施,變了蒙面人。

部分郊遊遠足人士會以石龍拱作終點。

狗狗也累了

休息過後又行了1小時到達分岔口。上次我們向左行去清快塘落山。今次向上行完成元荃古道。


大約15分鐘行到田夫仔露營場



沿著大欖林道田夫仔段的單車徑行了50分鐘又有分岔口。

還要行個多小時才到大棠


不過行了幾分鐘後到了吉慶橋,又停下來看看

引水道的水流入大欖涌水塘


來到最後一段。如果是紅葉季節會選擇去楓香林,今天我們行山路繼續行元荃古道。

一小時後行到南坑排,即接近完成了。


全程行了5小時18分鐘

在南坑排村對面的巴士站乘車出元朗市區

行了幾個鐘食番夠本。B仔涼粉食到一肚氣,我們從正門入又被趕去側門排隊,但又沒人得閒安排排隊的人入座。結果有後來的人從正門入見有位就坐下,跟店員講又話唔關佢事。最後都係要等佢地得閒啋你先有位。無計人地唔憂做,正是又要賺你錢,又要俾面色你睇,唔鍾意就唔好幫襯囉!

兩個人食,飽到唔使食飯

見到蠔餅又食,不過好少蠔,嘛嘛地!


最後行去巴士總站乘巴士回家,結束4月份第5次健行。

沒有留言:

發佈留言

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。