2019年12月27日星期五

2019 秋遊京都滋賀 - Day 1 出發篇


10月初中部北陸之旅完成後,手上就已剩下12月初的快閃關西機票。但因大小姐有數萬分的飛行里數於10月尾到期,原本她打算換明年8月機票,但都只有後補位。直到限期最後一天,決定速戰速決,換了3程11月的機票。第一程是她先飛東京,第二程替我換飛關西,第三程是她從關西回港。至於我回港就用我自己的里數換。
由於我原先已與同事協調好假期,不想臨時加重同事的負擔(雖然我今年仍有超過20天的假期未放),所以今個忽然之旅不能放得太盡。我決定只放4天假,21號(星期四)出發,26號(星期二)回歸。中間隔了星期六日,可以讓同事抖抖氣。
定好日數就要開始定行程,6天行程扣除頭尾兩日要留在大阪市內,實際只有4天。11月中後旬是京都紅葉期,我們就以京都及滋賀作為今次旅遊重點。交通方面,由於景點偏遠,自駕遊是不二之選。
由於大小姐已於一星期前先飛了去東京,她於20號晚乘夜巴士到大阪匯合。所以今次是我第一次獨自離開香港(16年曾獨自乘飛機回港)。我一個人的行李不多,只有約10kg,都算是輕裝上陣。寄了行李,照例到環亞吃早餐。這份豐富早餐令我吃不下飛機餐。

循例的打咭相

揀了窗口位,又可以拍拍拍
看到千島湖嗎?

青馬與汀九橋

青衣及荃灣,還看到我住的屋苑

啟德郵輪碼頭

將軍澳

左下是將軍澳墳場

很喜歡看雲

早餐還未消化,只吃了冷麵及魚柳。當然不會放棄哈根大師。

飛到九州上空了。櫻島火山噴發?第2天大小姐的朋友到九州自駕遊,去到櫻島被噴到整部車都是火山灰。



對上一次飛關西已是3年半前了

第一次在關西空港坐無人駕駛車


孤身上路後,大小姐在南海難波站接我。隨即到今晚住宿的日本橋東橫Inn,這間東橫Inn在2016已經住過,所以不再介紹了。在酒店休息一會後,才去吃晚餐。

關西的第一餐,炸豬排及蠔定食,味道是不錯的,而且湯及飯是任添的。

6 則留言:

  1. 點解你去咗咁多個trip都仲可以有超過20日假期未放,如果我好似你有咁多假可能我未必會提早退休

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我每次放假都係連住公眾假期,所以實際攞假既日數唔多。講退休只係個心態上想啫,實際上係冇得早退休。

      刪除
    2. 其實我為咗慳假都係連住公眾假期嚟放,儘量係星期六去星期日返去9日只需攞5日假嗰種囉...
      我計過今年去嘅旅行如果攞假的話要30日先夠
      我係自己辭職並唔係真正提早退休,只係咁嘅年紀都唔會再做嘢所以先當做提早退休啫...

      刪除
    3. 我而家每年都係放緊上年帶落嚟既假,我通常去旅行返港後都攞多1日,唔使到年尾積太多假。老公未退休我都唔會退住,留喺屋企又冇旅行去...

      刪除
  2. 羡慕~~旅程真係一個接住一個呢~~

    日本橋東橫Inn呢間今年8月都住過呢~~行去木津市場好方便~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 放假就出去玩,唔想留喺香港。
      我最近幾次去大阪都係住日本橋東橫,因為通常都訂唔到難波嗰間東橫。日本橋呢間東橫去搭南海電鐵都唔遠,係去心齋橋就遠D。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。