2020年1月12日星期日

2019 秋遊京都滋賀 - Day 3.2 貴船神社


 又從滋賀駛去京都,再一次探訪日間的貴船神社。跟昨晚一樣,駐車場一位難求。終於我們要駛到奧宮才找到車位。
貴船神社奥宮

沿著馬路走回頭路到神社,沿途都是賞心悅目的紅葉,風景很不錯呢!








昨晚影夜楓的觀景台

貴船名物川床料理是夏季限定,今天沒口福。我們的午餐就試試京都名物湯豆腐。

我不太喜歡吃豆腐,所以只點了一份豆腐套餐及一份喬麥麵。可能是我不懂欣賞豆腐,只覺得不外如是。


吃飽了才正式參觀貴船神社


本宮表参道

昨晚靜靜的87段石階,今天全部都是人...人...人

長長的人龍....



實在太多人,已無心參觀


神社旁的河川正是鴨川上遊



一早一晚到貴船神社都遇到同一問題,就是難泊車及擠塞。早上塞車情況更為嚴重,由於路面狹窄,經常要倒車讓對頭車。加上有步行上下山的遊人在馬路兩旁行走,開車要更小心。所以如有機會重遊會選擇不自駕。

8 則留言:

  1. 豆腐係其中一味還好,全餐齋豆腐就我都接受唔到,好寡呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係豆腐比較清淡,其他好似仲有魚、菇嗰d都幾好味

      刪除
  2. 旅遊旺季+大熱景點,真係唔好渣車

    回覆刪除
    回覆
    1. 一係就晨咁早出發,可能會好D

      刪除
  3. 上次我過咗紅葉期嚟好少人,條樓梯完全無人
    其實我好想食下川床料理,不過夏天去京都,免了

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非去追祭,夏天去日本我都係不了。

      刪除
    2. 夏祭真係咪攪,熱死辣辣同人迫,仲要一早去霸位

      刪除
    3. 我前幾年plan好晒去夏祭,但去唔到,所以我點都會去一次。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。