2020年3月29日星期日

2020.3.28 疫情下的結婚周年紀念日


鑑於新型冠狀病毒疫情嚴峻,政府立法推行《預防及控制疾病條例》。自今天傍晚6時起實施新規例,限制食肆經營模式,包括規定每桌人數及距離等。剛好今天是我和大老爺的結婚周年紀念日,一家人早已約定了舉家出外吃晚飯,而地點只會在附近商場。近期商場店舖大多是門庭冷落,所以我們也沒打算預先訂位。知道這個新規定後,我們中午時先到商場看看店舖環境及了解各食肆營業時間,最終決定了食日本菜。
由於大少遲放工,我們8點半才到餐廳。進入餐廳前先要量體溫(最高紀錄一天內量了5次),然後是噴消毒搓手液。餐廳內大約有6-7枱客人,每枱人數都不超過4人,枱亦有隔開,都算依照新規定。
餐牌上有些套餐,不過我們都是單點
大少點了幾款小食及牛舌拉麵-
炸雞軟骨、串燒雞腎、串燒京蔥心

醬油漬牛舌拉麵

我點了刺身及火鍋-
九品刺身盛合

安格斯牛肉火鍋

大老爺點了拼盤-
爐端燒深海燒烤拼盤


大小姐點了丼及煮蜆
海鮮刺身丼

清酒煮蜆

2020.3.29
今晚晚餐去商場買外賣(晚上6點9),順道拍攝市況,感覺是很蕭條,比沙士時更差。
平時坐滿人的休憩地方都被攔下了。

元氣壽司只有兩三枱客

平時要排隊的餐廳

6點後暫停堂食,只提供外賣的麥當當

大家樂集團


直接關門的餐廳,這間可是我在家工作的飯堂之一呢!



6 則留言:

  1. 今日我都有經過幾間小店,有些店空無一人食客,有些店就大排長龍,因要預留大量空間,只坐一半位,有些店全部用膠片隔開單向坐,反而超市及街市就多人到不得了,人人都一車一車日用品及食物,疫情已嚴峻,大家都要忍忍吧﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期六日我都會出去食早餐,昨天都見到茶餐廳外有人龍排隊,反而我去茶樓就唔使排隊,成張8人枱坐3個人,其他枱都唔密,幾舒服㗎。
      經過街市就真係好多人。

      刪除
  2. 平日晚飯自己煮,星期六、日老公會去買外賣,宜家好多外賣都有折扣都幾抵

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日都係自己煮,只係星期六日先會出去行下食個早/午餐,如果要排隊既就一定唔考慮。然後買d粉麵之類返屋企煮當晚餐。
      依家好多酒樓餐廳轉做外賣自取,仲有折,我老公公司都係買外賣返公司食。

      刪除
    2. 我一個星期煮足五日,星期六、日習慣休息,以前會出街食,宜家就老公買外賣返嚟,其實我又唔太驚出街食,平日我自己都會出去食個早餐/下午茶然後去街市/超市買餸或其他,不過老公話買外賣好D,是但喇反正都係佢去買

      刪除
    3. 我其實都唔太怕出街食,我依家home office緊都會落街食晏

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。