2020年3月5日星期四

2019 秋遊京都滋賀 - Day 6 完結篇


在大阪的最後半天,去了木津市場吃美味的海鮮丼。從東橫Inn日本橋步行過去都是大約十分鐘。
木津市場外是なんば木津まち横丁,橫丁的食店不太吸引,我們逛完市場,便到後面的店舖食海鮮丼。

大阪木津市場

很多港客呢!尤其是買水果店舖

附近有間太平のゆ,兩星期後的快閃才來光顧。


市場後面有幾間食店,我們選擇了食海鮮丼



太好味了,兩個星期後又再encore

半天時間很快過,吃個丼、逛逛街便要去機場了。孤單的來,孤單的走。獨個兒踏上歸途。



暫別關西空港,秋季再會


吃個飛機餐,再睡一會,醒來已經到達香港。

趁Home Office趕快完成這個京都滋賀遊記,然後集中寫杜拜遊記。不過下星期又開始另一週期的split team work from home。我又要開始連續工作兩星期,應該沒有精力寫遊記了。

2 則留言:

  1. 即係なんば木津まち横丁冇野睇冇野買冇野食,唔使去都得?
    木津市場好多生果賣? 貴唔貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知個橫丁營業時間,我哋去到都唔係開咗好多間舖。開舖既都係唔係主要食海鮮。印象中都係得幾檔賣生果,都算平。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。