2021年1月3日星期日

2020.12.31 隨寫

2020年的最後一天,總是要寫點回憶作結尾。有人說2020是被消失的一年,整個世界像被按下暫停鍵。不談疫情,只從個人角度來看,其實我的2020年都算過得充實。上半年我的工作量不跌反升,下半年上了遠足癮,連大老爺也變了疫境廚神。
我的行業未受疫情影響。年初時由於有多位同事相繼離職,我及幾位資深同事都要被加辛,我的工作量多了超過50%,另外還要參與統籌搬辦公室事宜,再加上2月至5月中的輪班在家工作,壓力真是大得驚人。下半年加添了人手,而經濟下滑的影響開始浮現,我的工作量開始下降,終於可以回氣了。
踏入秋季,沒有了旅行的日子,健行遠足成了新常態。不斷上網找尋遠足路線,差不多每星期都往山裡轉。以往都是行新界路線,今年就嘗試了港島的龍脊、馬鞍山的昂平及挑戰了香港三大高山及昂坪棧道,很有成就感呢!另外還遊走了多個水塘,包括河背、大潭、流水響及鶴藪。如無意外,2021年上半年,健行仍會是我的常態。

* * * * *
2020年最後一星期輪到我返回公司上班,而最尾一天還要做骨幹留守到6點。結果造就我可以欣賞到2020的最後夕陽。

* * * * *
今年大老爺公司沒有了除夕夜周年晚宴,食肆又沒堂食,因此晚上要留家吃飯過除夕。老公下午早收工可以去街市買餸,買了澳洲龍蝦,價錢比上次貴了不少。大老爺還看到牛肉檔排隊打蛇餅,因為天氣凍,家家戶戶都打邊爐。

今次用氣炸鍋製作芝士焗龍蝦,簡單快捷,龍蝦肉爽芝士味濃,不錯!
另外又嘗試用酥皮做pizza,材料有雞肉、香腸及菠蘿。加了菠蘿比較濕,沒有了酥皮底,第二塊不加菠蘿才焗出酥皮來。

6 則留言:

  1. 焗埋龍蝦添,睇見又流哂口水。

    祝新年快樂,身體健康呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排澳洲龍蝦平咗又想食,所以買嚟焗,味道唔錯㗎。
      新年快樂,最緊要健康!

      刪除
  2. 似乎經濟下滑對你嚟講係件好事,是否想繼續?
    好羡慕有人煮好嘢俾你食
    新年快樂、身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 先祝新年快樂,身體健康😊
      經濟下滑對任何人都唔會好,當然唔想繼續,所以我一開始已經提到係對我個人而言。對我呢啲已經有退休心態嘅人,又預見未來半年又要搏殺,當然想可以停下抖抖氣。
      我d同事都好羨慕我有老公煮嘢食😚

      刪除
  3. 無得去旅行,就在香港尋找新樂趣,香港有好多好美的行山徑架,酥皮底當PIZZA好吾錯喎,我都覺得無買錯氣炸鍋,煮食亦變成一種樂趣﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇得外遊,假日就行下山抖抖氣😁
      酥皮仲可以炸湯丸,我諗住試多d新菜式先出貼😅
      氣炸鍋真係冇買錯👍

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。