2014年4月26日星期六

2013-2014 日本12天跨年之旅 – Day 11.1 環球影城

2014.1.6 (Day 11) – 晴


今日行程只有一個就是去環球影城,對上一次去環球影城已經是接近8年前了。搭JR西九条再轉桜島線到ユニバーサルシティ駅,一出站就是環球影城範圍。

King Kong對面興建中既會唔會就係今年7月中誕生既新主題園區Harry Potter的魔法世界呢?

DSC_1203

DSC_1204


都已經1月了仲掛著Christmas裝飾,因為今日係Universal Wonder Christmas既最後一日。今晚會開到晚上9點,而且仲有晚間巡遊,團友仔們知道可以玩足一天都很雀躍。

20140106_092018

12月中在EGL已經買定門票,不用到場換票,可直接入場。

EGL購買門票HKD475



入場指定動作同地球影相

DSC_1210

都唔算好多人

DSC_1214

不過原來很多人都去了排Hollywood Dream過山車,我們上一次來還未有這架過山車的,所以我們也走去排隊,但係等侯時間超過1小時。我們立即決定去買Fast pass,買了3200yen 一套4張的fastpass每張票可以玩一項game,第1張玩Spiderman 冇得揀,第2Hollywood Dream過山車、Backdraft 二揀一,第3張大白鯊、回到未來二揀一,最後一張 Space FantasyJurassic Park、 Terminator 三揀一。

Hollywood Dream過山車、Backdraft 二揀一,都唔使揀,買fastpass都係為了玩過山車。其實Hollywood Dream過山車有兩種玩法,一種是正常的正面衝下,可以排single (不過single排的時間亦很耐)。另一種叫Backdrop,是架過山車調轉行由背面衝下,非常刺激,但每隔3架正常車才一架Backdrop,要排兩個多小時,又冇得排single又冇fastpass,所以沒有玩 (不過我都冇胆玩)。

20140106_145332

DSC_1218

去搵大白鯊時行錯左去Wonderland

DSC_1220

DSC_1221

DSC_1225

來過環球影城兩次,兩次都玩唔到大白鯊,今次終於可以玩了。由於排隊時間都很長,所以用了Fastpass。

DSC_1226

DSC_1228

侏儸紀最少人玩,第一次玩排不超過15分鐘,之後排single都係好快,所以玩了幾次。

20140106_154554

20140106_161124

20140106_113224

20140106_113238

DSC_1232

DSC_1234

跟住走去玩Backdraft,張Pass玩左過山車,排隊都是半個鐘左右。記得上兩次來玩覺得幾好玩,不過今次就覺得麻麻地。

DSC_1235

回到未來都要排差不多1個鐘

DSC_1238

Spidermanpass,上次來時是玩了起碼3次,今次亦玩了兩次。玩完Spiderman都差不多兩點,要去食午餐了。

DSC_1241

待續…



*********  Index  **********

Day 11

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 則留言:

  1. 條大白沙好慘,被人掛個花圈。XD

    回覆刪除
  2. 哈哈~被人處決左仲送埋花圈,都算對佢幾好喇:-D

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。