2011年9月26日星期一

2011.9.24 澳門國際煙花節

今年的澳門煙花節從910日開始至101日,一共舉行510場比。心目中其實想看日本的煙花,但在這5天當中,我們只有24日這天有空檔,所以只能看到菲律賓及葡國的煙花。希望明年有機會再過去看日本煙花。由於煙花節是澳門一年一度的國際盛事,很多旅客以及攝影愛好者都會趁此到澳門,因此酒店都比平常貴得多,所以我們選擇了珠海的酒店。

第一場菲律賓煙花我們在永利酒店外南灣湖畔觀看,遠了一點,但勝在不用迫,看得很舒服,完場後還有時間入永利看吉祥樹。(原本想在氹仔海洋花園看的,但因當日天色灰濛濛,加上訂了6-8的自助山,恐怕趕不及乘車過氹仔)















第二場葡國煙花我們移師嘉樂庇總督大橋(即是澳氹大),近了一點,但相比菲律賓的煙花,葡國煙花遜色得多。







2 則留言:

  1. 我都唔知澳門有煙花節tim....下年都要去睇下....
    kk哥係咪帶埋腳架去呀??
    [版主回覆09/29/2011 11:47:10]咁又係呀~唔知西九個邊會唔會冇咁迫呢~
    澳門果邊真係睇得好舒服, 我都係早幾個字行過去咋, 都仲有位擺腳架~
    [Bondy回覆09/29/2011 11:41:38]香港太多人迫喇....唔敢去.........
    [版主回覆09/29/2011 11:34:29]仲有一場係呢個星期六, 不過香港都放煙花, 唔使專登過去影~
    唔帶腳架跟本影唔到~

    回覆刪除
  2. 今個星期六就太趕....一於諗諗下年去先~hehe~
    [版主回覆09/29/2011 12:11:44]一於下年再去~

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。