2012年9月24日星期一

2012.9.23 更換智能厠板DIY

上次買的韓國O字牌智能厠板只用了年半,剛過保養已壞了,維修了一次用了成千元(等於三分一價錢)。維修後只用了三個月又再壞,這次維修師父說 model舊已沒有零件更換,建議加錢換新model。但我對這品牌已沒有信心,於是壯士斷臂,決定換Panasonic的智能厠板。因之前已裝了水電,所以決定DIY安裝,省回千元安裝費。因品牌不同恐怕安裝上有所不同,於是先向陳列室借閱安裝說明書,有把握後便購買及借配件回家再研究及度位。

安裝其實很簡單,只需插入水管及扣上快速卡扣便成。

新厠板沒有filter,將原有的filter加以利用,不用浪費

新配件-快速卡扣,用來扣實分流水閥及進水軟管

舊有的分水制(T字制)

將此進水軟管插入T字制

再用快速卡扣扣實便完工


Control panel


洗pat pat用的

女仕專用的

大功告成  ::kk3222

8 則留言:

  1. Wow ~ 雖然已經有基本安裝位 , 不過自己裝都唔簡單 .
    DIY 功力遠在我之上呀 . 讚 !!
    P.S. : 乜野係 filter ??

    回覆刪除
    回覆
    1. filter係過濾啲水洗pat pat。

      刪除
    2. 即係新果部Panasonic 冇過濾 , 就咁用水喉水洗Pat Pat ?
      咁韓國貨就勝一籌喎 .

      刪除
    3. 本身都係用食水,我地有filter就唔好浪費啫。
      韓國果部好易壞,不過吹風較強,好快吹乾,幾乎唔使用廁紙。panasonic啲風就弱啲,要用廁紙抹乾,但水就暖啲,冬天都唔使著暖水制。

      刪除
    4. Maggie, Kaykie : 韓國 & Panasonic 果套野要幾多錢呀 ?

      刪除
    5. 韓國係Owell, 2010年頭買,冇記錯要3千幾另安裝千2。Panasonic 2012買,9折後大約3600唔包安裝。我地就覺得Panasonic 耐用啲同比較慳電。

      刪除
  2. 咦!支噴水鐵,咁鐵,會唔會生鏽,日本嗰啲用膠多

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係鐵,係不鏽鋼。膠冇不鏽鋼咁容易清洗。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。