2016年4月26日星期二

2016 道南8天自駕遊 - ホテルまほろば


(0143-84-2211; MC 603 257 794)
【30日前早割】毛蟹・ズワイ蟹・タラバ蟹 三大蟹食べ放題バイキング; 經Jalan訂洋室ツインルーム,28000yen+300yen入湯稅。
酒店號稱日本最大級大露天風呂,有三個不同泉質的露天風呂,還有滑水梯。今天有幾個旅行團入住,在浸溫泉時就聽到有廣東話及普通話。由於早晚都很多人,今次冇得包場。



華麗的大堂



上房先,頗寬敞的洋室twin room。今次旅程的住宿,儘可能都不選擇和室。





Check in 時,前台職員說今天客人多,建議我們七點食晚餐。未夠7點去到餐廳,真係好多客人,我們被帶到三大蟹會場附近的枱,距離自助餐食物枱頗遠。




開餐喇,由於座位偏遠,所以一次過取多些食物。食飽飽才出去影相。
三大蟹、和牛、帆立具都好美味,食完一碟又一碟






有多款甜品

切勿忘記食雪條

超級滿足後,開工去影相
多款茶漬

天婦羅


蒸野菜及沙律



咖啡機

和牛

燒帆立貝


牛舌

炒意大利粉及炒飯無人問津

仲有好多食物




刺身類




各式糕點及甜品






食飽回房休息,之後就去嘆溫泉。由於冇得包場,所以今次沒有溫泉照片。

10 則留言:

  1. 好多食物選擇,吾錯吾錯﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好多野食,不過我都係專攻幾樣食:))

      刪除
  2. Wow ~ 起初睇個大堂 , 覺得呢間酒店都幾勁下 , 再睇埋個自助餐 ,
    簡直係勁到爆燈 , 和牛 ~ 燒帆立貝 ~ 蟹腳 ~ 等等 ...
    俾著我肯定飽到嘔血 . haha ... 超羨慕 . ^^

    回覆刪除
  3. 班強國人有冇勁搶D蟹食?

    回覆刪除
  4. 舊年我都係住呢間,真係除左人多啲啲外都幾好

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地要求唔高,個價錢又唔算貴,算係咁啦:)

      刪除
  5. 好豐富。我實喪食三文魚子同蟹腳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從上次喺鶴雅食過一大碟三文魚子後已經怕怕,而家都好少食三文魚子,今次就喪食蟹腳同和牛^^

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。