2015年5月9日星期六

2015 東北關東走馬看花之旅 - 日本通Online Pocket WiFi

由於上次用b-mobile接收差,今次試用口碑不錯的日本通Online Pocket WiFi。年初時自己還未用已經介紹了給同事,後來同事用後報告說非常好。當時她只是30元一天租金,到我租時已加到35元一天,不過我們四個人用都算抵。我們選了Plan A,docomo 4G,無限用量,限速600K。雖然限速,但我們send 相,團友打機睇片一樣無投訴。去到鶴の湯、十二湖及不老ふ死等徧遠地區亦無接收問題。所以我會繼續推荐給同事,而之後的旅程亦會選用,除非有更平靚正的出現。




租用手續非常簡單,只要Whatsapp佢 (電話在他facebook內找),提供租用時間及選擇,很快便會收到回覆叫你確定租用。

請細閱此 Plan A 租用合約:
一) 如同意和接受條款請回覆“確定租用”,隨後待收到確認預訂訊息後才完成預訂。

二) 四月廿五號內whatsapp我們約交收時間地點。地點時間以先約先得方式分配,為公平起見不接受提早預約。

三) 四月廿六號取,五月六號還。只限每日08:30~20:00於下列站内進行交收。
港鐵港島線~上環至柴灣
港鐵荃灣線~尖沙咀至荃灣
港鐵觀塘線~石硤尾至調景嶺
港鐵將軍澳線~將軍澳,坑口或寶琳

四) 1 x 限速600K Pocket WiFi,一共$315,取機繳付,不用按金。 上述日子外的早取或遲還會收取相應日數租金。

如器材人為損毀或遺失收費如下:
Pocket WiFi本體 HKD$1000
Sim Card HKD$300
差電器 HKD $50
差電線 HKD $20
電池 HKD $150
機套 HKD $80

*任何未能遵守以上租用協議會直接取消訂單,敬請注意。
確認預訂:

租用後,收到Andy的確認就完成。等到出發前兩天再Whatsapp預約明天交收時間及地點。還機亦一樣,我們在羽田機場已跟他約好還機時間地點。

我叫Andy,你的預訂已經確認及完成,部份收益會用作慈善,聘用長期病患者或長者作速遞或內務工作從而回饋社會。
Like 我們 Facebook, 介紹俾朋友就可以幫助多點有需要的人,多謝你。
本当にありがとうございます!

36 則留言:

  1. 咁我去九州會唔會都租佢好呢?不過交收對我黎講有D唔方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 接收真係幾好,就算入完隧道出返嚟都好快接番。不過東西鐵線冇得交收就冇咁方便。

      刪除
    2. 交收真的有D難道,黎梗會試日本網上預訂的Pocket WiFi,當地酒店取,歸還時只雖投入郵筒便可,這較適合我 ^^

      刪除
    3. 價錢如何?
      對我嚟講交收好方便.

      刪除
    4. 租15日共 7314Yen + 500Yen Insurance = 7814Yen
      平均每日34 蚊港紙

      刪除
    5. Mandy,接收能力口碑,又其是偏遠地方好嗎?

      刪除
    6. Mandy, 等你用後報告(^_-)

      刪除
    7. 1733兄, 還未試用, 一星期後就知結果, 用後告知大家 ^^

      刪除
    8. 唔快啦,睇住你地個個出走回來,羨慕得我丫…脚底都不知幾癢呀~~

      刪除
    9. 邊日出發呀?
      近期網友們齊齊出遊記,好熱鬧呢!!

      刪除
    10. 今個星期日出發啦 ^^
      係呀, 追睇你地D遊記都好忙, 哈哈哈

      刪除
    11. 旅途愉快,食多D好野,影多D靚相 ^^

      刪除
    12. 一定, 不過有2台風, 希望有好天氣啦 >_<!

      刪除
    13. 係喎,你去山陰山陽,成日以為你去北海道。
      我明年都去山陽,又有得抄^^

      刪除
    14. 祝你旅途愉快呀!

      刪除
    15. Maggie, 北海道11月去, 會抄你青森果頭D料 :P

      刪除
    16. 1733兄, 多謝呀, 你都好快出發喎 !! ^^

      刪除
    17. Mandy, 青森我玩咗一日, 去咗弘前同上八甲田丸, 冇乜參考價值架><

      刪除
    18. 一日都好丫, 睇過再決定啦~~ ^^

      刪除
    19. 今日第一天試用了只蛋,大阪中央区內使用,很快很順,
      直接在日本網站預訂,重點是不用限時限地點交收,超方便,
      過幾天在郊區使用,再睇使用結果 ^^

      刪除
    20. 等你再報告,thx^^

      刪除
  2. 好似幾方便﹐我已家怕左換sim card, 換幾次個sim card位會爛..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得換sim card好麻煩,而家啲手機好難攞張卡出嚟,換咗卡又驚跌咗自己張sim card >_<

      刪除
  3. 仲有個幾月呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 師公我剛剛買咗10月尾機票, 等緊你個行程篇參考呀^^

      刪除
    2. 今個星期會出埋架喇。
      你去8日?

      刪除
    3. 去9日,玩北九州。

      刪除
  4. 去九日,咁機票會貴d嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係快運, 幾多日都一樣。兩個人連稅$3790。

      刪除
    2. 咁我既機票就貴你既好多喇!去程港龍,回程國泰兩個人連稅額7,657。貴左$3867。
      咁你張機票計左行李費未?

      刪除
    3. 全部計晒,我買20kg去程40kg回程。

      刪除
    4. 1733, 快運係LCC (廉航),所以比國泰、港龍平好多,如果你想買平機票,下次試下上快運 (HK Express) 格下價

      刪除
    5. 收到,明白晒。謝謝你的溫馨提示。

      刪除
    6. 都係果句,平日坐廉航,旺季唔好摶。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。