2016年8月8日星期一

2016 兵庫京阪賞櫻之旅 Day 17.1 黑門市場


由於正值櫻花旺季,大阪京都的房價非常貴。難波一些頗舊的酒店都要過萬円,Super Hotel,京都APA都要18000以上。結果又要揀東橫Inn,很奇怪我在6個月前開始訂東橫,但難波及京都的房間全部不放租,我只能訂到東橫日本橋這間。
東横INN大阪なんば日本橋,禁煙エコノミーダブル 。三連泊第一晚是6048yen,其餘兩晚都是7182yen。



這間東橫又有些特別的地方,話說大小姐又有網購送到酒店。她一向會安排早一兩天送到酒店,當我攞房間時職員就會交給我。其他的東橫Inn亦試過多次。但今次送去竟然拒收,後來打電話了解後,才知道這間要在客人入住當天才會代客收件。

房間有兩個位可以放大行李,電視機旁邊及房門側邊。這種格局的東橫是第二次遇到,第一次是東京都的鶯谷駅前,但這間感覺上比較寬敞。


今天又是一個下雨天,原本是安排去京都的,但天氣差不如留待明天,希望明天會好天。今天就先在附近逛逛。酒店附近最近是去黑門市場,就過去看看。



一早已經很熱鬧了,有各式各樣海產,琳瑯滿目





各食店都坐滿等食的遊客,今天似乎是港客佔多


最出名的三平擠滿人




除了要排隊食海鮮,豆漿都要排隊呢!


6 則留言:

  1. 我都係剛寫完 黑門市場 , 好正呀 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑門市場除咗食店之外既舖頭都好多野睇^^

      刪除
  2. 呢間房同我今次住既池袋北口2 間隔一樣,不過我間係單人房。

    回覆刪除
    回覆
    1. 池袋我只住過北口1,係普通住開既間隔

      刪除
  3. 實在搶貴哂,所以去程或回程可能嘅我會住一晚神戶,平一截。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原本响北海道飛落大阪嗰日有考慮過住神戶, 亦都訂咗房, 都唔平架=_=

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。