2016年10月20日星期四

2016 身水身汗沖繩八重山褚島自駕遊 Day 1.1 出發沖繩


今次乘早上7點25分的航班,我們選擇了早一晚到機場。但原來香港機場的座位全部有手柄,不像羽田般可以橫躺睡覺。終於捱到5點排隊等港航櫃台開工,很快便輪到我們辦理手續。

兩個人只有一件行李,20kg都不足

雖然今次有水飲及有餐食,但估計早餐都應該是包一個,所以都去大XX打底先

219登機口要乘接駁車

太早了,閘口都很冷清


準時起飛,一如所料,只有餐肉包一個

沖繩在日本最南部,機程不足3小時,很快便飛到沖繩。



繼鹿兒島後,又一次提早到達。飛機滑行期間,經過陸上自衛隊及航空自衛隊。而且還有很多戰機。










最後是JAL的鯨鯊機

正式到達那霸空港國際線大樓



今次租車又是經Tabirai.net 揀了Orix,Orix租車要去國內線坐接駁車。由於大小姐早一天到達,我們便約她在國內線集合。十月的沖繩仍然是熱爆,國際線跟國內線有點距離,步行過去都已經弄得一身汗。

經過案內所,見到有售賣水族館票又有折扣,立即買下。後來見到今晚住的酒店都有售賣。



由於航班早到,大小姐仍在單軌車中,所以到二樓商店逛逛。

等到姍姍來遲的大小姐後,便到Orix的送迎車站

大老爺比較喜歡Honda Fit,所以今次再指定要Fit。5天租車15000yen,另加安心保每日648yen,共18240yen。五天只入了一次油,3550yen,另外只行了一次高速公路,920yen。


攞車當日沒有拍照,相片是後補的


在車行辦好手續,部車裝身後正式出發沖繩本島5天自駕遊。


23 則留言:

  1. 咦,點解自己又放埋手機出嚟嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講部tab? 用嚟導航,我信google多D,GPS反而係後備XD

      刪除
  2. 我3月会去冲繩,請問您在Tabirai.net 租車網內是用日語或中國語?
    我見如用中國語㨂車会少d plan 㨂同貴d,但好似話有中文導航。

    我9月去廣島,会在廣島机車取車,高松机塲還車。我用2/3月來試,只可用日語才有租車 plan, 用中國語就冇車 (是否代表冇中文導航)?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用日文網訂車,會多D plan揀。GPS可以set中文(普通話),攞車時可以請職員幫你set。

      刪除
  3. 咁就好啦!多謝指導!
    您解答咗多日嘅疑惑/慮,早知早啲問您啦,唔該晒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使咁客氣, 有問題即管問啦, 希望幫到你啦:)

      刪除
  4. 幫到我很多很多!萬分感謝!
    請問您地行去坐接駁車行咗幾耐?
    請問安心保是否去到即塲買,我見㨂車時冇得揀(好似)?
    剛上網睇, 見到 Orix 有早割40 plan 13,050yen, 內有幾款車揀 (不同價錢),我同老公都睇唔明係咩車,想請教:-
    1. 小"SA"
    2. 小型"RA"
    3. 輕型汽車 "KSS"

    回覆刪除
  5. 幫到很多很多,謝謝!
    請問您地行去国內線坐接駁車取車行咗有冇10分鐘?
    還車接駁車也只是到国內線?

    安心保是即塲買嗎或 Book 車時揀埋,我見到好似冇安心保揀。

    我在Tabirai網上見有早割40日plan,Orix(歐力士)租車公司內有以下車款,我同老公都睇唔明,想請教:
    1. 小"SA"
    2. 小型"RA"
    3. 輕型汽車"KSS"
    是咩呀,唔該!

    回覆刪除
  6. 留咗兩次言都唔見咗!
    請問是否只有一種安心保是即塲買?
    或在網上訂車時訂埋,我好似見唔到有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你上兩次留言被移咗去垃圾留言,我已放番出嚟。
      首先國內線就响國際線大樓隔離,出咗國際線大樓轉右直行唔使5分鐘就到。而還車接駁車停車位就遠D,不過都係行幾分鐘左右就到國際線。
      安心保係即場攞車時買,放心職員會Sell你買既。
      關於車款,其實我都唔係好識分“SA”,“RA”..我每次都係揀小型車,跟著再睇plan,如果唔係指定車款,佢會有講大概有邊幾隻車款,你click開車款就見到有車既簡單介紹。我通常揀1300-1500cc既車。

      刪除
  7. 謝謝您咁快回覆!唔該晒!

    回覆刪除
  8. 請問案內所賣水族館票是否在國際線內?唔該!

    回覆刪除
  9. 請問如訂車後,有電郵回覆是日文嗎?那自已就要 Translate 返中文/英文? 我怕会唔明!如租車期間有事,有冇英文/普通話 support 嫁,唔該!

    您地自驾咁多年,還車時会否好似驗屍咁嫁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 回覆電郵間間唔同,日文同英文都收過。日文一般用google tranlate翻譯後大致都明佢講乜。大城市租車一般有英文support。另外還車只試過喺福岡驗得詳細D,其他都係望下,睇下油錶咁咋。

      刪除
  10. 我剛由冲蠅回來,最後都係同 OTS 租咗架 Toyota Aqua, 5日4夜連安心保 18,160 yen,行咗 347 公里, 入咗 1,921 yen, 想多謝您之前的教路及在 blog 內提供的資料,好有用,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 教路就唔敢當,大家交流下啫:)
      喺人地blog攞料,到自己寫blog都要回饋先得架XD

      刪除
  11. 原本想在 OTS 租 Honda fit 車, 想睇下它車尾箱有幾闊,以便9月去廣島時㨂唔㨂 Honda, 点知 OTS 冇 Honda 車款㨂,見 Toyota Aqua 個 plan 同您地架 Honda fit 差不多價錢(仲平80yen),所以就租咗,老公話都好慳油。

    在 Tabirai 日文網內 search 到廣島取車,高松還車,少d租車公司同少d車款,冇 Orix, 只有 Nippon, Times, Toyota, 只見 Nippon 才有本田飛度 1,300 cc, 是否他們話嗰架 Honda fit?

    回覆刪除
    回覆
    1. 本田飛度即係Honda Fit,混能車係比較慳油。
      Aqua同Fit內籠差不多,都係放唔到兩件大行李。老公話Fit好揸D。

      刪除
  12. 唔該!
    Honda Fit 1300 cc 夠力嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Honda Fit ok架, 如果唔好我地都唔會指定要Honda Fit啦XD

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。