2016年10月27日星期四

2016 身水身汗沖繩八重山褚島自駕遊 Day 2.5 万座毛


離開水族館後,我們便沿著海邊的景點行駛,首先是招牌景點万座毛。万座毛在旅遊特輯及網誌上已經見過無數次,其實只是一塊似大象鼻的崖壁,本身沒有意欲去的。不過來到沖繩,不看看万座毛又似乎太不像話。於是都花少少時間來會一會它。
万座毛 (MC 206 312 097*3)
万座毛駐車場旁是売店,跟著人群往小路走便會到達崖邊。

接近崖邊有著豁然開朗的感覺


又遇上拍婚紗照

万座毛的『毛』是指原野。万座毛是指能供萬人坐下的『毛』。


烈日當空下,新娘子曬得雙肩通紅。要留下美好回憶是要付出代價的。


爬上石上看海景

好美麗的海灣

InterContinental Ana Manza Beach Resort

另一邊是海水浴場



這兩塊石又是什麼名堂?


4 則留言:

  1. 呢舊象鼻真係冇乜特別,唔明點解咁多人黎睇 (包括我)

    回覆刪除
    回覆
    1. 話晒係名勝,第一次去沖繩咪去番次。不過我反而鍾意望到酒店嗰個海景XD

      刪除
  2. 咁好天氣,睇乜都開心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣好當然睇乜都靚D,但人就係咁茅盾,又想好天但又怕曬XD

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。