2017年6月1日星期四

2017富士箱根逍遙遊 - 行程篇

富士箱根五天逍遙自駕遊
(26.5.2017-30.5.2017)
大老爺難請假,現在只能連著公衆假期,再請兩天假來過短途賽。又由於要替阿仔帶東西回港,所以買了飛東京機票。原先行程是自駕遊群馬縣,行程及酒店亦已安排妥當。但3月尾時忽然轉軚改去富士箱根(已經記不起轉軚原因了)。4月初在Jalan訂了車,再擬訂行程大綱及訂下酒店後,就把之前訂下的群馬酒店全部取消。五天旅程天氣好壞參半,雨天、晴天及陰天都遇上了。幸好仍能見到富士山,雖然不是最佳時刻,但都已經心滿意足了。

大改後的行程如下(因天雨關係實際行程有所變動)
Day 1 (原定行程:巢鴨取車 - 河口湖駅 - 天上山公園 - 河口湖畔)
實際行程:巢鴨取車 - 河口湖駅 - 富岳風穴 - 西湖いやしの里根場 - 西湖根場浜

Day 2 (原定行程:五合目 - 鳴沢氷穴 - 富岳風穴 - 西湖いやしの里根場 - 西湖根場浜 - 精進湖畔 - 本晒湖千円札富士)
實際行程:天上山公園 - 河口湖畔 - 西湖畔 - 精進湖畔 - 本晒湖千円札富士 - 鳴沢氷穴 - 五合目 - 山中湖パノラマ台)
千円札富士

Day 3 (原定行程:忍野八海  - 山中湖パノラマ台 - 御殿場 - 箱根)
實際行程:忍野八海  - 御殿場 - 大涌谷

Day 4 (原定行程:大涌谷 - 桃源台港 - 箱根神社 - 恩賜箱根公園 - 箱根関所 - 箱根湯本駅 - 成田市 - AEON Mall Narita)
實際行程: 桃源台港 - 箱根神社 - 恩賜箱根公園 - 箱根関所 - 箱根湯本駅 - 成田市 - AEON Mall Narita
芦ノ湖富士

Day 5 (原定行程:成田山新勝寺 - 成田空港)
實際行程: 成田山新勝寺 - AEON Town - 成田空港

~ 遊記即將開始 ~

8 則留言:

  1. 11月都想去箱根一轉,不過得兩日一夜好趕仲諗緊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係玩兩日一夜,所以都冇時間去嗰啲美術館同博物館

      刪除
    2. 其實箱根我去過三次,大部分地方都去過,連雕刻の森美術館都去咗三次,今次主要係想去仙石原小王子,不過好似長途跋涉去一個地方好浪費。

      刪除
    3. 我地對美術館興趣唔大,所以通常係有時間先去,今次就純睇風景。

      刪除
  2. 呢啲夾公假快閃幾日嘅行程我都好明白嗰種痛苦嘅期待。work hard play hard, 最緊要有得飛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇辦法假期難求,仲要同其他同事夾假,所以真係有得飛都已經開心。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。