2018年10月31日星期三

2018 鹿兒島宮崎自駕遊 - Day 1.1 第一站指宿


晨早的航班,天還未光便要乘車去機場。托運行李及過海關後,還有足夠時間讓我們吃個豐富早餐。一般晨早出發的航班都能準時,今天也不例外。

不多久飛機已升穿高空雲海

約3小時已飛到九州的最南端-鹿兒島,還看到薩摩富士開聞岳。


接著是九州第一大湖 - 池田湖

準時抵達鹿兒島空港,今次亦不需要打開行李箱檢查。離開空港大樓,穿過停車場,便看到租車公司。

今次租了日產,冇指定車款。今次給我們的是March。尾箱只夠放一件大行李,細行李要放在後排位。6日料金19000yen包基本保險,我們追加了NOC及NAS共2700yen,另外租ETC咭324yen。即共22024yen(HKD1545.63)。連入油及兩間酒店的泊車費用,今次租車總支出約HKD2100。


有後鏡方便泊車

6天共行駛了606公里,入了兩次油,合共6634yen。最近油價升了很多。

離開機場第一件事當然是去吃午餐。原本安排了去漁港吃海鮮丼,但google資料有誤,當日漁港食店全休息了。於是駛去吃壽司。

其實幾次的九州遊都有留意這間壽司連鎖店,但每次都總沒機會去,今次終於可以一嘗。

在迴轉帶上的壽司款式不多,點單上的圖片又不清晰,加上不懂日文,所以壽司吃得不多(只吃了10碟)。始終對壽司興趣只是一般,嘗過就算了,下次都會盡量找海鮮丼。


吃飽飽正式駛去指宿。跟上個月相比,這6天的天氣好得沒話說。證明大小姐才是招風雨的貴人,哈哈!

1個小時的車程到達指宿的第一站 - 池田湖。

池田湖是火山湖,亦是九州最大的湖。昭和53年9月3日有多人目擊湖面有巨大生物出現,因此便開始了池田湖水怪的傳說。



很藍的湖


還可以看到開聞岳







沿途仍能見到開聞岳,薩摩富士在之後的景點經常都會現身。



16 則留言:

  1. 我覺得廉航的時間太好(早),因為我住港島,太早的話我都要搭的士去機場,倒塔咁早機有時情願坐零晨機仲好﹐反正都瞓唔到幾多個鐘

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾我揀我都零願坐零晨機,不過鹿兒島冇零晨機。今次7點半機,我要搭4點半巴士出機場,基本上都瞓唔到幾多,唯有喺機上恰下。

      刪除
  2. 2100蚊6日即每人每天175蚊既交通費,超平啦!

    不過唔洗比過路費咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 南九州上高速唔係快得好多,所以我哋係全程行國道。

      刪除
    2. 原來係咁,平時自駕遊,我盡量唔行快速公路,因為開車會好悶,行街,有趣味好多。

      刪除
    3. 唔行高速點解要租ETC咭?

      行唔行高速要似乎响邊度同距離有幾遠需要幾多時間夠唔夠時間,行高速我通常都會响SA/PA停一停鬆一鬆响shop行一陣,行國道有時好多燈位,老公唔鍾意行下停下咁

      刪除
    4. 行高速公路我都會在呢啲休息站休息架,仲用短睡添,不過就無野睇好悶。

      行國道,山路雖然慢,就睇下民生,屋仔,睇下啲人平時既生活,又有機會睇下風景,當遊車河咁囉。當然趕時間就唔容許喇。

      不過行邊啲路都係好個人化既選擇。

      刪除
    5. 主要係睇司機喜好囉...嘻嘻

      刪除
    6. 除咗要趕時間外,我哋多數行國度。尤其是沿海地區更加唔會上高速,因為可以停下行下欣賞風景。

      刪除
  3. 我都想問點解仲要租ETC咭,後來再諗下,可能係以備不時之需。

    回覆刪除
    回覆
    1. ETC咭只係响土、日、祝日行高速先有優惠,又或者D特別自動車道,平日係無
      除非經常要行唔想次次都要俾現金,咁用ETC就會方便及快好多

      刪除
    2. 我條路線只有兩段路有機會上高速,本身訂車時都冇request留etc咭,去到租車時個職員突然講起etc咭,我就問老公要唔要,佢話324yen又唔係貴咪要埋囉😂

      刪除
  4. 有冇開得好快,比人抄牌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開快車就梗係有啦,不過多數跟大隊,未試過抄牌

      刪除
  5. 請問你那一間租車, 謝謝

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。