2020年10月2日星期五

留家抗疫 - 自家制盆菜慶中秋



今年國慶及中秋有4天連假,原本是在日本山陰度過,可惜......
跟之前慶生一樣,中秋也要留家。大老爺在飲食臉書上看到自家制盆菜,又興起DIY念頭。預備好食材,下午開工開始制作。
盆菜墊底材料有旺菜、蘿蔔、魚蛋、豬皮及魷魚

燒肉也是自家制。之前用光波爐制作燒肉很成功,但改用氣炸鍋後失敗了多次,幾乎要放棄了,最終才成功制作出脆皮燒肉

上層的花菇、花膠、大蝦及鮑魚

豐富的材料逐層放在大盆中

然後是燒肉及海味

最後是大蝦 - 大功告成,中秋節快樂

2 則留言:

  1. 俾我就加埋枝竹同芋頭。中秋我哋响街買嘅有蓮藕,索咗汁都好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 臨時想自己整,冇諗到咁多食材,而且個盆細,放埋芋頭,唔夠位放主菜。我哋原本預咗8隻蝦都放唔晒

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。