2023年4月25日星期二

2023 京阪神6天豪華遊 - 宝塚温泉ホテル若水

 

神戶溫泉旅館,我們提議去有馬溫泉。但最終出現在行程表上的是宝塚温泉ホテル若水。
宝塚我只認識有間手塚治虫紀念館,不過一直無緣參觀。
前往酒店當晚及早上都是不停下大雨,未能拍攝到酒店外觀。


這間酒店比昨晚琵琶湖酒店更靜,好像只是招待我們一團客人。


前枱旁邊有間小売店

大堂上只有團友

有料浴衣出租,又不是溫泉鄉,附近沒有溫泉街,為何要租浴衣?

我們一家的兩個房間名為「花桐、秀水」

標準和室12.5畳+広縁。又是和室,明明說好不要和室,卻要連住兩晚! 


酒店位於武庫川河畔,房間可享河景

廁所內亦設置了小洗手盆及有抹手紙

酒店介紹房間可欣賞絕美夕陽,不過就算自由行也不會太早到酒店欣賞日落。
對面岸左邊是JR•阪急宝塚駅,右邊是宝塚ホテル,再遠些是宝塚大劇場及手塚治虫紀念館。
~ 溫泉篇 ~
明治20年宝塚温泉場看板
宝甲の御湯,我卻看到宝甲腳湯

男女大浴場

殿方展望大浴場明顯比婦方大

婦方浴場

婦方的露天溫泉,眺望宝塚市街夜景
設有休息室「湯上り処」

有黑豆茶及冷熱水供應

由於沒有私人風呂,我們一早便計劃了租家族風呂。可惜酒店的貸切風呂只有一室,晚間時間被其他團友摺足先登,我們只訂到早餐前享用家族風呂。
「檜香の湯」
要打開窗才看到外面景色

夕食與朝食在同一會場 - 大觀

又是幾行人對食

~ 会席料理 ~

季節の会席

季節刺身三重盛 - 鯛、鮪、烏賊;先付 - 蓬豆腐;八寸 - 鯛松前壽司、蕨菜、六種盛

牛鍋及野菜;吸物 - 昆布、芽葱;味噌汁、水物二種盛

再安哥神戶牛

二ノ膳

塩燒比目魚;小鮎天婦羅、寄蓮根;烏賊、芹;野菜盛合

大老爺今餐又飲梅酒,其他飲橙汁、烏龍茶及啤酒,其後又點了柚子酒。

~ 和朝食 ~
和式朝食一向不是我杯茶,但有老闆在場又不可食剩太多,唯有盡食。

幸好份量不多,一眼睇晒,勉強都清了大部分

にがり豆腐 - 濃豆漿煮成豆腐,加入淡豉油,很滑。



4 則留言:

  1. 雖則你哋包團,但每人團費都有個數目,旅行社又要賺錢,可能要將價就貨,住d比較少人嘅酒店,有馬溫泉比較貴而和室一般都係會便宜d,不過如果係公司包哂唔駛俾錢的話就無所謂了

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔關錢既問題,唔去有馬可能係老闆已經去過。另外聽聞老闆唔多滿意金怡,覺得佢哋做日本團唔掂,如再去日本唔會搵佢。

      刪除
    2. 我最近去意大利都係跟金怡,係第一次,整體都OK,我見佢哋做長線多,仲要去好多冷門地方,日本短線應該唔係強項,應該搵東XX和縱XX,因好多時响日本都見到佢哋嘅旅遊團

      刪除
    3. 金怡做歐洲團應該OK,但今次個團佢係搵咗叧一間旅行社合作攪,所以老闆先會話佢唔掂。我未開始自由行時都係跟開東XX,一向對佢印象唔錯。縱XX就從未跟過。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。