2014年5月1日星期四

2013-2014 日本12天跨年之旅 – Day 12 明石海峽大橋、關西空港 (完)

2014.1.7 (Day 12) – 晴



歡樂的時光好快就過,終於到左旅程最後一天。由於團友仔的瘋狂購物,我們前兩日已經上桃子買多了一件行李(2600yen)。昨晚找到一個大紙箱替團友仔pack好行李,今早check out及寄存行李後就出發去神戶。

今天到神戶明石海峽大橋,先乘阪神なんば線到三宮再轉JR東海道山陽本線至舞子。


JR東海道山陽本線至舞子 290円




落左火車跟住指示行就會到舞子浜步道橋,過左橋就見到明石海峽大橋。




跟據資料明石海峽大橋全長3911公尺,支撐懸索的兩座主塔間距長達1991公尺,為世界第一吊橋 (香港青馬橋排第9位,唔知而家有冇變動)。大橋橋樑主塔高291m,是日本第三高塔 (第一是晴空塔,高634m;第二是東京鐵塔,高334m)。原來我們今次旅程剛好去晒三個高塔。::oo2003 










影完大橋o係附近欣賞海景之際,忽然聽到有廣東話交談聲,初時都沒有特別留意,後來發現原來當中竟然有一位是沒有聯絡多年的舊同事,他鄉遇故知,即刻影相send上FB,同事們都說世界真細小。她是跟EGL來大阪玩5天,今天是第二天行程,寒暄幾句已經夠鐘集合了,我們亦要上大橋展望階

舞子海上觀景步道入場300円
上到8樓展望階,當然要出去行舞子海上觀景步道。步道用了差不多5年時間建成,總工程費50億日元。





今日天色唔錯,天同海都係藍色。



海上47mの丸木橋,企上去望落下面個海都有些小腳軟 





兩隻野係度跳,唔驚呀 ::cc9148 



玩完大橋,原先安排去明石,不過團友仔想去三宮Sogo買水果,所以回三宮先食飯後買水果。一出三宮車站就見到上次食神戶既ステーキランドKOBE,就係呢間食神戶牛午餐。食飽去Sogo買了些蘋果帶回家食。






返回難波,仲有時間逛街,係千日前行道具街。呢條街有好多家庭及廚房用品賣,行到差不多時間要回酒店取行李去機場了。



用近鐵周遊券出埋去關西空港的車票,車票下的紙箱就是團友仔另外加的行李。



去到機場先食晚餐,今晚都幾多人飛走,差不多滿座了。




大少同團友仔去了食迴轉壽司,我地3個人就買了蛋包飯,蛋包拉麵及咖哩炸雞食。食飽飽才去Peach counter check in。



到了counter 原來要自己先去做 online check in,將本Passport 擺埋去 scan,跟住就會有張 boarding pass print出嚟, 連位都劃好,然後才寄行李。我們的行李有兩件超重了少許 (2kg內),以為要即場減磅,但地勤叫我在一張Label上簽名,初時以前是要補錢,經解釋原來只是他們不會負責由於超重引起行李損壞的損失。心諗我們已經買了旅遊保險,萬一行李喼有問題都是Claim旅遊保險,所以便照簽名。

我地5個人分開左兩行,他們3個坐第7行,我地兩個就坐第9行,亦是(我相信是)全機最差一行,因為這一行是在機中間安全門前面,坐椅背不能向後挨,整晚要坐直,遇著前面的人向後挨就仲坐得辛苦。不知道其他LCC是不是這樣的,這晚完全不能睡,幸好去程不是坐這一行。如果有機會再搭Peach,一是加錢劃位、一是提早check in 坐最後幾排。



第一次在日本行出去停機坪上機,所以當然要影返幾張相。9點幾機返到香港的家已經凌晨兩點多,都幾辛苦下。



大阪再會了,後會有期。不過好快又會去日本了─ 9月23日東京見 :)) 


Day 12
難波~舞子 -> 阪神なんば線轉JR東海道山陽本線 ------ ¥690
舞子~三ノ宮-> JR東海道山陽本線 ------ ¥290
三ノ宮~難波 -> 阪神なんば ------ ¥400
難波~關西空港 -> 南海空港急行 ------ ¥0 (近鉄周遊券)



*********  Index  **********

~ 全篇完 ~
多謝收看

8 則留言:

  1. LAST DAY都咁博命去咁遠XD (雖然夜機XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 去神戶都唔算遠加上大阪又冇乜地方行~

      刪除
  2. 請問你在相上加字是用什麼軟件呢?因沒有google account 所以才用匿名!見諒

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎來訪~
      我係用neoimaging加字同resize~

      刪除
  3. 我本身都好想去睇漩渦...不過因為一來一回要花好多時間...而我哋今次又去得少日子...唯有放棄...

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇漩渦要去淡路果邊,我都唔夠時間去,遲下有機會都想去。

      刪除
  4. 日本既有咩好驚:p 又唔係強國

    回覆刪除
    回覆
    1. 企係塊玻璃上面都有d驚啦,何況係跳⊙_⊙

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。