2014年5月5日星期一

2014 北海道16天初秋自駕遊 - 機票篇

跨年之旅遊記寫了接近4個月才完成,破晒記錄,年紀大冇記性,寫遊記一定要打鐵趁熱,依家有些細節都已經唔記得了。咁點解會寫得咁慢呢?懶係其中一個原因,另一個重要原因係中途要計劃台灣之旅。Plan 行程小不免要刨blog,幸好一向都有睇開台中南投遊記,加上自駕遊唔使煩公車客運,所以計劃行程冇難度,由買機票到訂民宿/酒店到定行程兩星期辦妥。以為可以專心寫blog,點知跟住又有新plan。

今次北海道之旅其實係由於東北追祭告吹,於是轉移到北海道。一直都想去東北睇夏祭,今年初已經擬好行程表,知道夏祭期間酒店緊張,在2月已經開始在東橫Inn訂房(但都訂不到東橫Inn青森禁煙房)。可惜後來因為8月初有要事不能離開,無奈地要擱置行程:(( 。(大小姐跟朋友在3月尾HK Express promote時買了機票如期出發,由她們做先頭部隊,到我去時又可以照抄行程:)) 。)

改變計劃後,接著要留意機票,直航太貴了,決定轉機,Peach、HK Express、長榮、東航都在考慮之列。每日都有上meekhk.com check,到4月7日早上8點幾仍然未見有做9月北海道 promote。到9點幾大小姐通知HK Express出promote了,立即上網check,見價錢ok就即時訂下來回東京機票。

訂好機票接著下來就要計劃行程及買上北海道機票,今次將會是第一次在日本自駕遊,去年大小姐曾自駕遊道東睇芝櫻,所以我就找她幫手擬定道東道央路線。今次主要目標是能取湖珊瑚草,珊瑚草最佳觀賞期是9月中下旬,所以我們就定9月中下旬出發。紅葉方面,黑岳9月中下旬,道東9月下旬~10月上旬,定山溪10月上旬~中旬。近年紅葉期時早時遲,所以都唔抱太大期望。

16天行程如下(詳細行程還在研究中, 稍後再出):
D1: 香港-羽田-成田
D2: 成田-新千歲 (租車)-旭川
D3: 旭川-層雲峽-黑岳
D4: 層雲峽-網走-能取湖
D5: 網走-知床五湖
D6: 知床-摩周湖-阿寒湖
D7: 阿寒湖-根室-釧路
D8: 釧路濕原-帶廣
D9: 帶廣-富良野
D10: 富良野-美瑛
D11: 美瑛-旭岳-旭川
D12: 旭川-小樽
D13: 小樽-余市-神威岬-札幌
D14: 札幌-定山溪-札幌 (還車)
D15: 札幌-新千歲-東京
D16: 東京-羽田-香港


機票:
香港~羽田~香港 - HK Express ---- HKD4414 (2人連2個20kg行李)
成田~札幌 - Jetstar ----------------- JPY16860 (連2人行李及揀位)
札幌~成田 - Jetstar ----------------- JPY16440 (連2人行李及揀位)


34 則留言:

  1. 日本內陸機可以留意下 AirDo。

    回覆刪除
  2. 去16 日~真羨慕~最後果日羽田早機會訓機場嗎XD
    (打遊記我一般都要打大半年XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能會又或者去台場浸溫泉,係呢你會唔會去浸溫泉呀?
      寫遊記我會趁仲記得拿拿聲寫完佢。

      刪除
    2. 我考慮緊LAST DAY要唔要JOIN台場大江戶佢2800 YEN果個PLAN~
      凌晨有車送你出機場果個PLAN
      因為我點都想搵地方沖涼呀

      刪除
    3. 其實搵個地方休息下都好架

      刪除
    4. 我最後一晚住東橫羽田,撘0415酒店車去機場。

      刪除
    5. 瞓得幾粒鐘我會仲辛苦,我寧願去浸溫泉或者去機場hea到夠鐘,上到飛機先瞓。

      刪除
    6. 我帶小朋友,要有床瞓。

      另外旅行已習慣早睡早起,四時就起身準備。XD

      刪除
    7. 細路仲細果時,都係跟團多,07年先至開始自由行。
      我地兩公婆去旅行就會早起,不過四點起身就⊙_⊙......

      刪除
    8. 不過小心,我最初都諗住上機瞓下,最後兩程都係瞓唔到。
      雖然無飛機餐,不過空少空姐都會來來回回賣野,派form,服務其他人等。
      A320得一條通道,所以經常被整醒。
      我建議係盡量瞓多D先上機。XD

      刪除
    9. 近幾次去旅行都係搭凌晨機,會帶耳塞同眼罩,都應該瞓到:-)

      刪除
  3. 2010年9月至10月,我都去左北海道15天。不過我就坐直航來回。
    我仲有都唔知幾多次既旅程未寫呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有參考你個北海道遊記~
      師公去得咁密,梗係寫唔設啦:-D

      刪除
    2. 襯身體仍健康,多去幾次嗜。

      刪除
    3. 係呀,襯仲行得走得就去多d,等到要揸柺扙時就想去都去唔到。

      刪除
    4. 我以前唔係咁諗既,係打算退休後先至玩。最近幾年,D朋友、同事,有D退左休好快就上天堂玩,有D就有病,想玩都唔玩得。

      刪除
    5. 等到退休,都唔知仲有冇氣力去玩喇:-(

      刪除
  4. 十月租車好多都出咗,可以訂定先。

    回覆刪除
    回覆
    1. D14去定山溪仲諗緊渣車定買定山溪pass, 所以未訂車住~

      刪除
    2. 我唔識日本比Hokkaido Tour reject左 booking:-I
      而家又要再搵過車 -_-#

      刪除
    3. reject? 你試下經hokkaido tour租大名公司,orix, nissan, times都有平貨,佢地慣做外國客。

      細公司,乜乜honda xxx xxx,唔好試囉。

      刪除
    4. 我係網站book左車之後第二日就收到佢回覆問我識唔識日文,如果唔識就sorry要cancel booking:-(

      刪除
    5. 或者你認住呢幾間:
      タイムズカーレンタル Times
      オリックスレンタカー Orix
      トヨタレンタリース札幌 Toyota
      日産レンタカー Nissan
      OTSレンタカー OTS
      ニッポンレンタカー Nippon Rent a car

      呢幾間大公司,會做外國人。

      刪除
    6. OTS, Orix, Times 都未有我個段時間plan, 今晚試下Nissan~

      刪除
    7. 我其實等咗好耐都無心水,自己直接去http://car.orix.co.jp/

      點知有喎,佢地竟然未放係hokkaido tour。嘿!

      刪除
    8. 大公司有英語支援,你有国際牌就可以。

      刪除
    9. 點我答完,你兩個留言反而唔見咗??

      刪除
    10. 係喎, 咁奇怪~
      我剛剛睇緊你個租車blog, 仲係果邊留左言添XDD

      刪除
    11. 我都覺得我個留言欄怪怪地, 有時會唔見左d留言~

      刪除
  5. 16日 ~ 勁喎 , 羨慕死人咯 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 想去既地方太多,16日其實都唔多夠架:-D

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。